יום שני, 18 באוגוסט 2008

בדרך לסן פרנסיסקו

היום הגענו לסן פרנסיסקו ועל קורותינו כאן נדווח בהמשך. אחר הצהריים פגשנו את עידו (דוד עידו) והשמחה היתה רבה. הילדים קיפצצו ושמחו לקראתו ולקראת החבילות שסבתא מיכל שלחה עבורנו דרכו - כאן באמריקה יש הכל אבל ספרי קריאה בעברית קשה להשיג אז סבתא שלחה כמה ספרים. בערב יצאנו כולנו לבית קפה מיוחד בשם Cafe Gratitude. האוכל שמוגש כאן הוא טבעוני ולא מבושל (אני מקווה שאני מגדיר את זה נכון). אפשר לראות את התפריט באתר ולהבין שמדובר באוכל מעניין מאוד. להפתעתנו המנות היו טעימות ואף משביעות (לפחות עבור המבוגרים, לילדים היה קצת קשה אבל דאגנו שהם לא יגיעו רעבים מדי...) חזרנו לקמפ די עייפים אך מרוצים.

איך עברה הדרך עד לכאן?
כאמור בפוסט הקודם (למי שעוקב) הגענו לקמפ נחמד ביותר ב Manchester beach ונשארנו שם שני לילות.
הספקנו לרכב על כלי הרכב השונים




ואחרי הצהריים אף נסענו לחוך הים בעגלת חציר שרתומה לטרקטור


חוף הים היה ערפילי לחלוטין אך בכל זאת נשארנו שם (לבדנו), העפנו את העפיפון וגיששנו את דרכנו בחזרה לקמפ (הגענו בשלום, אין מה לדאוג).
מי שמסתכל במפה, שם לב בודאי שהנסיעה היא על כביש מספר 1 שנוסע לאורך החוף. הכביש מתפתל מאוד והנוף הנשקף ממנו (מעבר לערפל) הוא די דרמטי. קשה להעביר אותו בתמונות.
התחנה הבאה היתה Bodega Bay - עיירה חביבה שבה התרחשה עלילת סרטו של היצ'קוק - "הציפורים" (דוקא ישנו טוב). בבוקר המשכנו לסן פרנסיסקו, אכלנו צהרים ב Stinson Beach והגענו בסביבות ארבע לקמפ הקרוב ביותר לעיר שמצאנו.
מחר קורעים את העיר.


אין תגובות: