יום חמישי, 21 באוגוסט 2008

סן פרנסיסקו

כאמור הגענו לסן פרנסיסקו ביום ראשון אחר הצהריים ולכן התחלנו לטייל בעיר רק למחרת. הקמפ נמצא (כמובן) מחוץ לעיר אבל נמצא בקרבת מקום לתחבורה ציבורית (אוטובוס או מעבורת) ככה שזה די קל להגיע לעיר.

Chinatown
את יום שני החלטנו להקדיש לצ'יינהטאון. מביקורים קודמים, זכרתי אותה לטובה ואכן לא התאכזבנו. נסענו באוטובוס ובדרך החלטנו לרדת בLombard street - כלומר כמה בלוקים מהקטע המפורסם של הרחוב. מי שלא מכיר, אז הבלוקים בסן פרנסיסקו די גדולים וגרוע מכך הם עלולים להיות גם תלולים...

בסוף הגענו ואף צפינו אל הרחוב המפורסם:

מכאן עלינו על ה Cable Car המפורסם של סן פרנסיסקו עד לתחנה הקרובה לצ'ינהטאון. התחלנו לשוטט ולפני שהספקנו להגיד "מאו צה טונג" ראתה הגר נעליים אדומות שהיא חייבת, אז אחרי מדידה קצרה יצאנו כשהנעליים לרגלינו:

שוטטנו לנו מחנות פיצ'פקס אחת לשכנתה ולשכנתה של שכנתה וכו', נכנסו גם לחנויות בגדים ואף קנינו חליפה סינית ליובל ולדני (וגם נונצ'קו ליובל):

ארוחת צהריים אכלנו במסעדה נחמדה עם אוכל טעים. אחרי הארוחה המשכנו בשיטוטים והחלטנו לחזור לקמפ במעבורת (ואכן כך עשינו).

Mountain View

ביום שלישי קבענו להפגש עם חברים בMountain View שנמצאת כשעה נסיעה מהקמפ שלנו. עקב עבודות בכביש ארכה הנסיעה כשעתיים. יובל ונועה היו שקועים בספרים ולא הרגישו את הדרך והגר עשתה את הדרך כשהיא עדיין בפיג'מה ולא ממש ערה. בילינו את היום בבאולינג, רכיבה על אופניים, אימון כדורגל ושופינג. היה יום כיפי - לשבת בבית אמיתי (בלי גלגלים ודי גדול) ולהיות בחברת אנשים מוכרים.

Exploratorium

ביום רביעי קבענו עם עידו (על פי הצעתו) להיפגש בExploratorium מוזיאון מדע מוצלח ביותר. הגענו באחת ויצאנו עם השמע פעמוני סגירת המקום בחמש. ללא ספק ניתן לבלות כאן יום שלם.
ארוחת ערב אכלנו במקום שנקרא פיצה אורגזמיקה (כן, מה ששמעתם וכן, אכלנו שם פיצה), הפיצה מעולה והמקום ממש מגניב, אם מזמינים מקום מראש אז אפשר לשבת על הרצפה

Zeum

את יום חמישי, האחרון שלנו בסן פרנסיסקו, הקדשנו למוזיאון מצויין בשם Zeum. מוזיאון שמאפשר לילדים ליצור בעצמם קטעי מוזיקה, סרטי אנימציה, סרטים ועוד תוצרים של טכנולוגיה דיגיטלית. נועה, יובל ואפרת בילו במוזיאון והגר ואני בילינו במגרש המשחקים שלידו. כולם נהנו עד מאוד!