יום ראשון, 24 באוגוסט 2008

בדרך לדיסני

התחנה החשובה הבאה אחרי סן פרנסיסקו היא דיסנילנד. אולי החשובה ביותר בכל הטיול.
מסן פרנסיסקו יצאנו ביום שישי בבוקר כשהתוכנית הכללית היא להגיע ביום שני בצהרים לאנהיים (שם נמצאת דיסנילנד). הרעיון הוא לעשות את הדרך באיטיות ולא לרוץ ולהגיע רצוצים לדיסנילנד, שכן שם עוד נתרוצץ כהנה וכהנה. עוד בסן פרנסיסקו הזמנו מקום בקמפ קרוב לדיסני לארבעה לילות.
הדרך התקצרה באופן מפתיע.
ביום שישי תכננו להגיע עד Monterey והגענו לWatsonville שנמצאת כ-20 מייל צפונה. מצאנו קמפ נחמד ליד אגם פינטו (יש לציין שלפני שהגענו לשם מצאנו קמפ מפואר במחיר של 100 דולר ללילה והחלטנו שגם לנו יש גבולות ולכן דילגנו משם).
את שבת התחלנו בנסיעה דרך כביש פרטי (כעשרה דולר toll) שמשתרע כ17 מייל מPacific Grove ועד Carmel by the sea. את המשך היום עשינו בנסיעה לאורך החוף שמכונה Big Sur. מדובר בחבל ארץ שכמעט ואינו מיושב כשלאורכו חופים ונופים יפים. את הלילה עשינו בקמפ נחמד ליד San Luis Obispo.
בקיצור (ותיכף אסביר למה בקיצור) את יום ראשון עשינו בנסיעה כמעט ללא הפסקה (מלבד צהריים, פיפי וקפה) וכשראינו שאנחנו כבר קרובים ללוס אנג'לס החלטנו להקדים את הגעתנו ביום.
מחר (יום שני) נקדיש את היום למנוחה ועבודות במאהל וכך נתחיל את החוויה בדיסני רענננים ומחוזקים.
ולמה "בקיצור"? בשני הקמפים הקודמים שהיינו לא היה אינטרנט בכלל שכן הם היו חלק מפארקים ציבוריים שלא מחזיקים שום דבר מעבר לבודקה של הש"ג. בקמפ הנוכחי, באנהיים, האינטרנט פשוט מחורבן - עובד לאט ומתנתק כל הזמן. דיברתי עם התמיכה אבל כנראה שלא תגיע מהם הישועה. יכול להיות שקליפורניה ואינטרנט לא הולכים ביחד?




אין תגובות: