יום רביעי, 13 באוגוסט 2008

המספריים של קים

אנחנו כבר יומיים בקליפורניה. בסוף היום השני אפרת חזרה למחנה אחרי 11 בלילה, יחד עם הגר, באוטו של הספרית. מי שרוצה לדעת את כל הסיפור שיקרא.
כאמור, הגענו לקליפורניה לעיירה קטנה בשם Crescent City. הגענו בסביבות חמש אחה"צ לקמפ נחמד, מעט צפונית לעיירה.ְ יש במחנה הרבה פעילויות כמו: Fun cycles, פינג פונג, משחקי מחשב ומגרש משחקים - הספקנו את כולם.
למחרת התעוררנו בבוקר (דא). אנחנו לא קוטרים אבל שוב היה ערפל. יותר לא נזכיר את זה שכן הגענו להכרה שזה המצב לאורך החוף המערבי ואין הרבה מה לעשות נגד זה.
הגיע הזמן לעשות קניות אז אחרי ארוחת בוקר קלילה נסענו לסופר הקרוב והפעם Safeway בו לא ביקרנו עדיין. סיימנו די מהר ולאור הקלילות של ארוחת הבוקר נורא התחשק לנו פנקייק (תאמינו או לא עדיין לא אכלנו פנקייק חוץ מכזה שהכנו לבד מתערובת קנויה). השעה היתה כבר שעת צהריים ומכין שלא רצינו להזיז את האוטו מהחנייה נכנסו לסניף של Denny's שהיה במרחק הליכה. אמרנו פנקייק? אפרת הזמינה שרימפס על שיפוד, יובל - פיצה, נועה - המבורגר, הגר - חטיפי עוף ודני - ארוחת בוקר שכללה חביתה עם בייקון, נקניקיות, תפןחי אדמה ופנקייק.
המטרה העיקרית לאותו היום היתה להגיע למגדלור שנמצא על אי קטן וניתן להגיע אליו רגלית בשעת השפל. הצלחנו להגיע בשעת השפל, לטייל עד למגדלור, לראות כובב ים ואף לחזור בזמן לפני הגאות....

השעה כבר שלוש והחלטנו ליסוע לנמל המקומי שם ניתן לצפות בכלבי ים לרוב ומקרוב

בעודנו משוטטים בנמל צדו עיניה החדות של אפרת מספרה(!!!), מוסד שעליו היא חולמת מזה זמן

כבר מהמראה החיצוני ניתן לראות שמדובר במקום עם אופי ואכן כך. בעלת המקום - קים, היא טיפוס ססגוני וחתולתה אף היא כזו

ובכן, הזדמנות כזו לא מחמיצים, אחרי בדיקה קצרה הבטיחה קים הספרית שתוך רבע שעה היא מקבלת את אפרת ואחרי עשרים דקות נוספות היא גומרת לספר אותה. כלום זמן לעומת התועלת.
הגר ישבה עם אפרת במספרה והשאר שוטטו להנאתם בנמל. קים לא ממש טובה בהערכת זמנים אבל אחרי שעה (טעות לא גסה יש להודות) יצאה אפרת מסופרת ומרוצה.

מרוצה אך עדיין לא מסופקת עד תום - צביעה תעשה לה את היום. קים לא היתה פנויה במיידי אבל מכיון שהתעניינו בבאולינג המקומי, ולקים היו סידורים בעיר היא הציעה שניסע לשחק, וכשהיא תסיים את סידוריה, תתקשר ותבוא לאסוף את אפרת, תצבע את שערה, אנחנו נשלים את משחק הבאולינג ואז נבוא לאסוף את אפרת. תוכנית מושלמת. שכחתי לציין שהגאווה המקומית של Crescent City היא הצונאמי שפקד אותה ב-1964 והותיר אחריו לא מעט סיפורי גבורה ומקומות שקרואים על שם הצונאמי, הבאולינג למשל, נקרא Tsunami Lanes
אז שיחקנו באולינג

ואף סיימנו לשחק

כבר שש וקים עדיין לא התקשרה. נסענו לפארק הירקון המקומי, התחלנו להכין ארוחת ערב ובערך בשבע קים התקשרה וסיכמה עם אפרת שתוך חמש דקות היא מגיעה לאסוף אותה. הגר רצתה להשאר איתנו לשחק בפארק אבל עד שקים הגיעה (20 דקות בערך) היא התחרטה והתעקשה לנסוע עם אפרת. נועה, יובל ודני נשארו להכין ולאכול את ארוחת הערב. אחרי הארוחה הסתובבנו בפארק, ראינו חבורת יפנים משחקים במשחק מעניין עם סביבונים, הצטלמנו בתוך עץ ענקי ונדדנו כה וכה.

התחיל להחשיך והחלטתי שניסע לנמל, למספרה, שכן עברה כבר יותר משעה אבל בטח עוד מעט תסתיים הצביעה, בקיצור, נפתיע את אפרת ונבוא לאסוף אותה ממש בסיום התהליך. לקראת תשע הגענו ומצאנו במספרה (מלבד קים ואפרת) את רוברט - בן זוגה של קים, את אבא של קים ואת ריי חבר של אבא של קים. השמחה רבה והמלאכה עדיין מרובה. האוירה היתה נחמדה וכולנו התנחלנו במספרה וקישקשנו עם הנוכחים. הגר ואחריה נועה פצחו בריקודים לצלילי הדיסקים של קים וכפעולת תגמול רצתי לאוטו להביא את הדיסק של הבנות נחמה (הדיסק אף הוגש כשי צנוע לקים).

(אנקדוטה: ריי היה טייס בNavy והיום הוא מתנדב במשמר האזרחי המוטס, כששמע שאנחנו מישראל סיפר לנו שבשדה התעופה הקרוב נמצא מטוס דורניר שהשתתף במלחמת יום כיפור, המטוס עדיין פעיל ולטענתו הוא עדיין עונד מגן דוד ואת סמל הטייסת המקורי)

בשלב מסוים ניגשה אלי קים והסבירה לי משהו על מצב השער של אפרת, לא הבנתי הכל אבל השורה התחתונה היתה שטעינו בהערכת הזמנים וto be honest - העסק לא ייגמר בשעה הקרובה. קים היא באמת נחמדה והציעה שאסע עם הילדים לקמפ ושהיא תחזיר את אפרת מאוחר יותר. קשקשנו עוד קצת ויצאנו לדרכינו - נועה יובל ואני (הגר שוב התעקשה להשאר עם אפרת), לפני שהספקנו לצאת מהחניה קיבלנו מרוברט שקית עם דגים (מנוקים ומפולטים) שהוא דג בעצמו (היום ננסה אותם).
נועה, יובל ואני הגענו קצת לפני עשר לקמפ ומי שזוכר את תחילת הפוסט הגר ואפרת הגיעו אחרי אחת עשרה.
עייפים אך מרוצים.

בטח שכחתי כמה פרטים אבל אם אזכר במשהו חשוב אעדכן בהקדם.

אנונימי אמר/ה...

אני מדמיינת או שלחתולה של קים יש ליפסטיק?