יום שלישי, 12 באוגוסט 2008

ספארי בהליכה

בדרכינו דרומה מבנדון עצרנו ב West coast game park. עוד גן חיות סטייל פתח תקוה במילניום שעבר אלא שפה יש שתי הברקות:
האחת: אתה הולך בין החיות ורשאי ללטפן ולהאכילן- למעט חיות תוקפניות או טורפות שנמצאות בכלובים.
השניה: גן חיות זה מגדל גורים או מאמן גורים עבור גני חיות אחרים כך שבו ניתו לראות וגם ללטף גור אריות, גור נמר ועוד.

זוהי גורת אריות בת תשעה שבועות בשם דלילה:

זוהי דליה, גורת נמרת חברבורות ונמר (פנתר) שחור:

משם המשכנו דרומה ועצרנו לארוחת צהריים בעירה קטנה בת 1190 תושבים בשם port orford.
בשל ההשתהות בפארק הגענו לשעת צהריים רעבים ביותר וללא אוכל מוכן והחלטנו לנסות שוב מסעדת דגים מקומית. מזלינו הטוב הביא אותנו אל הנמל של העירה, שברגע הראשון נראה כמו הנמל של ירוחם אם היה לה מזל .

החלטנו בכל זאת לנסות את המסעדה היחידה שבנמל, משום שנראתה לנו אותנטית ובעלת אופי.

המסעדה מגישה רק דגים ומאכלי ים טריים ומה שנגמר נגמר. הם אפילו מכינים דגים על הגריל בלי להפריע להם במיונז או גבינה צהובה!
אכלנו - מצויין !!!!!

התברר גם שאחת המלצריות דוברת עברית. הפתעה במקום בו מספר התושבים כה קטן.

מה נאמר ומה נגיד, המסעדה הכי טובה שאכלנו בה עד כה - Griffs.
נסענו דרומה, עברנו את הגבול לקליפורניה וישינים ב Crescent city.