יום שישי, 24 באוגוסט 2012

מ white mountains לניו יורק

ננזפנו שאנחנו כבר בארץ אבל כולם בטוחים שאנחנו עוד ב white mountains. אמנם באיחור, אך נשלים את הטיול. התחלנו להדרים לכוון ניו יורק כאשר הכוונה היא לעבור בדרך בפארק השעשועים six flags אשר ב queensbury.
הזמנו שני לילות בקמפ סמוך בשם . ledgeview
קמפ ירוק ונעים, בריכה גדולה ביותר, חדר משחקים גדול יפה והסייט שלנו צמוד למקלחות. הוריי. המון אנשים שגרים שם באופן קבוע או לפחות לזמן ארוך - להרבה טריילים יש מרפסות, דקים, עציצים וגינות.
בילינו יום שלם בפארק השעשועים - שחלקו בעל מתקנים רטובים כמגלשות מיים ובריכות גלים. יובל העיז ללכת למגלשת , המיים האנכית - אתה עומד בתוך קפסולה בראש מגדל, ספירה לאחור והופ נפתחת הרצפה ואתה נופל למטה בתוך מגלשה שמתחילה אנכית ומתעקלת עד שלבסוף היא מאוזנת ואתה נעצר בספלאש גדול.
הגר אני עשינו את המתקנים הפחות מפחידים, הגר ואבא/אחים עשו את הבינוניים והגדולים עשו את המפחידים באמת.
יום ארוך ומעייף שבסופו חזרנו אל הקמפ המוריק והשקט שלנו.
לאחר שני ליות בקמפ זה המשכנו דרומה כאשר התוכנית היא להגיע לקמפ מצפון ל NYC ולמחרת לבלות את היום בקניות אחרונות באאוטלט הקרוב. הגענו יחסית מוקדם, שעינו להצעתה המוצלחת של נועה ונסענו לאאוטלט כבר באותו יום. וטוב שכך. עיר שלמה שכולה חנויות מוזלות יותר או פחות. הגענו ב 14:30 ויצאנו עם סגירה ב 21:00. הילדים מרוצים קיבלו ג'ינסים ובגדי ספורט. הגר חגגה בחנות הצעצועים עם הכסף שעוד נשאר לה. אני פקדתי את החנות של פרדה רק כדי לראות מה מוכרים שם ובלי קשר למחיר זה פשוט לא הטעם שלי.. איזה כיף. דני טבע את המשפט: אאוטלט - נשים מחייכות, גברים מפהקים.
למחרת התפנה לנו יום וטוב שכך - אריזות, אריזות, אריזות (נסו אתם לארוז 2 מחבטי טניס באופן שירצה את בעליהם הדואג) ונסענו לטייל בגשר שעל ההדסון - גשר מיוחד להולכי רגל החוצה את הנהר במקום די רחב (סך כל הטיול כ 2.5 מייל). בערב נתקפנו דאגה כי המפתחות של האוטו לא נמצאו. חיפוש מקיף וארוך העלה גרביים אבודים ועוד מציאות אבל לא את המפתחות. מחר טסים ואין זמן לפנות לחברה שישלחו צרור חדש. אוי! בסופו של דבר נמצאו בשקית הזבל.
למחרת קמנו, ניקינו את הקרוואן ושמנו פעמינו לכוון ניו יורק. התברברות מסוימת של ה GPS הביאה אותנו להסתובבות של חצי שעה ב Yonkers , לנסיעה בכביש שמשאיות לא אמורות לנסוע בו והחזרה של הקרוואן לפני הזמן - מותשים ועצבניים. צעדנו לפיצה הקרובה (והטעימה) והזמנו מונית לשדה.
תחנת ההשכרה בניו יורק הרבה פחות נעימה מן התחנה בדנבר - צפופה וקטנה, אפילו כדי להכנס לחניה היה צורך ברברס לתוך הכביש הראשי, מה שהצריך עצירת התנועה.

אין תגובות: