יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

White mountains - יום ראשון

כאמור, הגענו למחנה במוצאי שבת והנה אנחנו בניו-המפשייר. בדרך עברנו הרבה עיירות עם שמות מאירופה - Rome, Paris,Berlin ומצד שני שמות "דתיים" כמו Bethel או Betlehem. בהזדמנות נברר קצת יותר פרטים (או שלא).
בניגוד לקמפ באקדיה, שם התברכנו בתחבורה ציבורית, כאן חייבים להתנייד עם הרכב, כלומר כל בוקר צריך לסדר מיטות ולאבטח ציוד (כמו שיובל אמר: "צוות, לסגור דלתות"). זה קצת תיק, אבל כך היה רוב הטיול שלנו לפני ארבע שנים אז זה לא כל כך נורא אחרי שמתרגלים.
את היום הראשון החלטנו להקדיש לטיולים בטבע באזור שנקרא פרנקוניה נוץ' -    Franconia Notch state park. אזור מעניין מבחינה גאולוגית ומרהיב בשפע היערות והמים שבו (למי שפחות מתעניין בגאולוגיה). כזכור, משפחתנו הגרעינית אינה ממטיבי הלכת אבל בכל זאת הצלחנו ללכת כמה מיילים בשני אתרים שונים: The Basin וFlume Gorge. שניהם משופעים במים זורמים אשדים ומפלים.



אחרי שהלכנו, טיפסנו, ירדנו ואף הזענו, חזרנו אל המחנה, הגענו אחרי חמש והופה לעבודות במאהל - כביסות ונקיונות. אחרי שיובל ואני שמנו כביסה והבנות ניקו את הקראוון, הלכו הילדים לבריכה ונאלצו לקפוא שם עד שהמגבות יחזרו מהכביסה. הגר צהלה ושמחה והכריזה שלא קר לה בכלל בעוד יובל ונועה רועדים מקור ושואלים שוב: "עוד כמה זמן יש למייבש?". לקראת סיום עבודת המייבש, עברו כולם למקלחת וקיבלו מגבות נקיות וחמות לשביעות רצון הכל.
מחר יוצאים לראפטינג ובודאי נספר על כך בהמשך.

לגבי תמונות - האינטרנט די חלוד - עובד מאוד לאט ועם הרבה ניתוקים ולכן קשה מאוד להעלות תמונות. כנראה שרוב התמונות יועלו כשנחזור. 

אין תגובות: