יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

בפנקייק באוטובוס בטרולי ובמדורה - מאת הגר ואפרת

היום לארוחת בוקר אכלנו פנקייק ב2 פנקייקים היה אוכמניות על האחרים שמנו מייפל ושתינו גם מיץ תפוזים. היה נורא נורא טעים. (חבל שזה לקח כל כך הרבה זמן) . עד כאן שידורה של כתבתנו הגר.
אכן, בימי רביעי יש ארוחת בקר פנקייק בקמפ. באמצע הדשא עמדת טיגון והגשה. ארוחת מבוגרים: 2 פנקייקים, 2 נקניקיות, מיץ תפוזים וכוס קפה. ארוחת ילדים: פנקייק, נקניקיה ומיץ תפוזים.
לקחנו שתי ארוחות מבוגרים לכל המשפחה אחרי שנגמר לנו התיאבון מריח הנקניקיות על הבקר ומהטוסיקים של רוב האנשים שעומדים בתור (ראו תמונה של דני). למי שלא רואה את התמונה – אנשים גדולים.
ויתרנו על הנקניקיות ועמדנו בתור לדודה שמכינה פנקייקים. רוב העובדים והעובדות פה בקמפ נראים אחרי גיל פרישה ופתאום נזכרתי שגם בטיול הקודם התרשמתי כך.
עשינו וי על פנקייקים בבוקר, חיזקנו את דעתנו על הבחירות הקולינריות של האמריקאים ויצאנו לבקר נוסף של כביסות וסידורים – סוף סוף מספיק זמן בקמפ אחד כדי לכבס מצעים ומגבות. דני, יובל ונועה צעדו לחנות הקמפ וחזרו עם עצים למדורה.
בצהריים לקחנו את האוטובוס לעיר הקרובה bar harbor. יש כאן רשת של אוטובוסים בחינם העוברים בכל חצי האי כיון שכמות התיירים גדולה ואין מספיק חניה לכולם. טיילנו בעירה החביבה ולקחנו סיור מאורגן בטרולי להר קדילק – ההר הגבוה ביותר על החוף המזרחי. האוטובוסים לא מגיעים לשם וגם לקרוואן אסור לעלות. הנוף יפהפה, המון מפרצים ויערות וסלעים.
עוד קצת הסתובבות ובתור לאוטובוס חזרה לקמפ.
בערב בקמפ מוכרים לובסטרים מאודים וגם תירס לארוחת ערב אך אנו הצטיידנו כבר אתמול בשרימפס וסלמון וגם בתפו"א עטופים באלומיניום (כך רוכשים אותם) ובמרשמלו ושיפודים למדורה של הערב.
דני הדליק את האש, יובל הכין סלט ועכשיו אנו בעיצומה של ההמתנה למדורה שתגיע למצב מתאים לתפו"א.