יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

מקייפ קוד לאקדיה

אחרי האופניים והים בקייפ קוד נסענו שוב בערב לפרובינסטאון לפרידה אחרונה מהעיירה החביבה הזו. lobster roll, fish n chips  לפרידה, תמונות יפות מהמזח באור רך ויאללה לקמפ לאריזה.
נשארנו בקייפ קוד יום נוסף על חשבון קיצור ימי הנסיעה לאקדיה (כלומר שני ימי קריעה במקום שלושה נינוחים).

עוד יום נסיעה ארוך לפנינו ווהחלטנו בכל זאת לקחת את הדרך הארוכה על שפת הים ולא את האוטוסטרדה. דרך יפה, עוברים דרך עיירות חביבות ומפוזרות ובכל פינה מסעדות לובסטרים ושרימפס. לארוחת צהריים מאוחרת עצרנו בעיירה חביבה בשם lincolnville וכמובן אכלנו לובסטר, שרימפס וצ'יפס על שפת הים.
לקמפ המדהים באקדיה הגענו קצת אחרי 18:00 אבל רק בסביבות 19:30 הצלחנו לחנות סופית במיקום שלנו, אחרי שבטעות שלחו אותנו לסייט אחר ואחרי אינספור תמרונים בסייט שלנו שיביאו למצב אופטימלי שיקולים של איזון ושל קרבה לנקודת החשמל והמיים.
ארוחת ערב ישראלית (ירקות וירקות, חומוס טעים, חביתה ובייקון), כביסה לבגדים, תור למקלחות והנה נגמר לו עוד יום.
החלטנו לוותר על חלק מהמסלול ולהישאר יותר בכל מקום. לפיכך הארכנו אץ השהייה כאן ל 4 לילות ואת השהייה בהרים הלבנים white mountains ל-5 לילות. בכל מקום יש המון פעילויות מעניינות וגם רוצים קצת לקחת את הזמן באיזי. מחר נתחיל את הבקר בקמפ בארוחת בקר של פנקייק (כל יום רביעי- במרכז הדשא) בכל ערב יש כאן ארוחת ערב של לובסטרים (בתשלום נוסף).
להתראות מחר בפנקייק.
י

אין תגובות: