יום שבת, 4 באוגוסט 2012

בדרך לקייפקוד

עדיין אין אינטרנט אז אני כותבת בoffline- ומקווה להעלות הכל כשתהיה רשת.
יום ארוך של נסיעות עבר עלינו ועתה סוף סוף אנחנו בקייפ קוד.
התחלנו את הבקר עם שיחה לשירות לקוחות של חברת הקרוואנים, בנוגע למזרון הרטוב. בכוון שלנו אין תחנה שלהם ולכן מה שהציעו לנו הוא לרכוש מזרון מתנפח ולהביא להם את הקבלה. מצאנו בוולמארט מזרוני טיולים חסיני מים, יובל פרס אותם על מזרון הרטוב ואני מקווה שהלילה יהיה יותר נעים.
מחר לא מזיזים את הקרוואן אז נשאיר את המזרונים שלו בשמש ונקווה לטוב.
יצאנו בבקר ממיסטיק לאחר ארוחת הבקר המסורתית: סלט פירות, יוגורט וגרנולה. המשכנו לכוון החוף במטרה לעלות צפונה. ה GPS כוון אותנו ל highway אבל אנחנו בחרנו בכביש שנקרא  scenic road. הוא אכן היה הרבה פחות מהיר אולם לעומת זאת לא ממש  scenic. כביש יפה, בתים יפים לאורכו אבל לא ממש נוף.
נסענו ונסענו, הרבה הרבה פקקים, עצירה לסופר (שוב לא אמדנו נכון את כמויות האוכל והמיים) ועצירה ב Hyannis לאסוף את עופר חברנו מקרית ענבים שהיה בכנס מדעי בבוסטון ויבלה איתנו את סוף השבוע. איזה כיף! ממש מסיבת פיג'מות בקרוואן.
 בדרך הרבה שלטים: תכנן נסיעתן חזרה ביום ראשון, צפויים פקקים. ממש משמח L
 עוד פקקים ונסענו נסענו עד שהגענו לקמפ בקצה של קייפ קוד, 8 מייל מהשפיץ.
קמפ בנוסח טבעי, בלי מדשאות , בתוך חורש טבעי, כמעט בלי תאורה. אל המקום שלנו צריך להכנס ברוורס ובסך הכל הצלחתי לתמרן יפה עם כוון של דני ועופר (עצים מקדימה, עצים מאחורה ובכל זאת, הקרוואן באורך של כמעט 10 מטר).
שוב ארוחת ערב ישראלית – סלט, חביתה ובייקון. וגם חומוס מהסופר (טעים!). ולקינוח גלידת האגן דאז שהביא עופר (אספנו אותו ממש ליד חנות האגן דאז).
כיון שהגענו בערב לא ממש הספקנו לגלות את מעלות הקמפ, למעט העובדה שכדי להתקלח צריך להכניס מטבע של 25 סנט ומקבלים מקלחת של 6 דקות. מתברר שזה פרק זמן ארוך ביותר.נועה, הגר ואני התקלחנו באותה מקלחת בזו אחר זו ובסוף נשארו עוד 2 דקות לצדקה.
מקלחת עם הקצבת זמן (ותקציב) זכורה לי רק מקופר פידי באוסטרליה – מקום שכוח אל באמצע המדבר. הופתעתי לגלות זאת גם בניו אינגלנד המוריקה.
מיתרונותיו של הקמפ: אוטובוס לפרובינסטאון (העיר שבשפיץ). כלומר: לא צריך להזיז את הקרוואן, לא צריך לסדר מיטות ולאבטח כלי רחצה וכלי מטבח ובעיקר: אפשר להשאיר את המזרון של יובל לייבוש בשמש.
מחר נבדוק את החופים ואת הקייקים של פרובינסטאון.