יום שישי, 10 באוגוסט 2012

מטיילים בטבע


טיול ברגל
אשקרה הלכנו ברגל!
נסענו באוטובוס מהקמפ לעיר, קנינו כרטיסים להפלגת whale watch למחר ויצאנו באוטובוס נוסף ל sand beach. משם יוצא מסלול הליכה יפה ולא ארוך מדי על גבי הצוקים שמעל החוף .
הגר אמרה בהחלטיות " טיולים בטבע זה כיף" אחרי אמירה נחרצת אחרת: "אני שונאת טבע, הכי כיף זה חנויות". בכל מקרה היה טבע יפה, ראינו חופים ויער וגם צוקים ושחפים והצלחנו לעשות פעילות שלא עולה 200$.
חזרנו באוטובוס לקמפ, לא לפני שהאוטובוס התמלא ולא נתנו לנו לעלות עליו. אמרו לנו לחכות חצי שעה לאוטובוס הבא אבל בסוף הסדרן התעשת, ספר את המחכים, הבין שלא ניכנס גם לאוטובוס הבא והוציא אוטובוס מיוחד שלא כחלק מלוח הזמנים הרשמי (מעשה לא אמריקאי בעליל).
קנינו לובסטר ותירסים בקמפ וישבנו לאכול תחת קרוונינו, עצינו והמוני יתושינו. כולנו עקוצים ביותר – להגר מצח מעוטר בעשרות נקודות ורודות וליובל גב שכולו גולות.
הלובסטר היה טעים לאפרת ולשאר לא, התירסים היו טעימים לכולם ובשעה 20:45 יצאו הילדים לפעילות מאורגנת בקמפ: flashlight candy hunt. כל ילדי המחנה מגיעים עם פנסים ושקיות ניילון, צועדים אחרי האחראית למדשאה הקרובה שפוזרו עליה מבעוד מועד סוכריות.
האחראית סידרה את הילדים עפ"י גובה, הנמוכים חיפשו (ומצאו) קודם והשמחה רבה.כל ילד חזר עם 10-15 סוכריות מסוגים שונים. ממש א"ש לילה.

תגובה 1:

Tal Cohen אמר/ה...

נשמע כיף. אני קצת מפחדת לטייל עם הילדים מחוץ למפות ישראל, אנחנו כאלה מפונקים שאני לא יודעת אם נעמוד בזה.