יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

נסיעה מאקדיה ל white mountains

יום נסיעה ארוך לפנינו - 5 שעות על הכביש, לא כולל עצירת תדלוק ו/או סופר ו/או צהריים.
התחלנו בנסיעה איטית ובגשם והמשכנו בנסיעה איטית ובגשם. באיטיות הגענו לוולמרט שהסתתר בערפל והצטיידנו להמשך הטיול. פעם ראשונה שאנו רואים וולמרט גדול כמו שאנו מכירים מן החוף המערבי.- באופן כללי הכל יותר קטן בחוף המזרחי וזה כולל את הפארקים, החניות והסופרים. וגם יותר צפוף. הרבה יותר צפוף.
יצאנו מוולמרט הצהריים ישר לתוך פקק ענק, אולם ככל שהתקדמנו מערבה לכוון ניו המפשייר המצב השתפר. ב 16:00 גילינו שאנו רעבים ועצרנו בעיירה בשם farmington  שם אכלנו בבית הפיצה. פיצרייה בעירה על אם הדרך כמו שאתם מתארים לעצמכם עם פיצה מ-צ-ו-י-נ-ת. הגענו לקמפ בניו המפשייר ב 19:15 בדיוק כאשר פסק הגשם. יש לנו סייט ממש קרוב לבריכה ולמקלחות והשמחה רבה.
הילדים ישר רצו לשחק בפארק, דני הדליק מדורה וכך כתבה הגר:

היום הגר נועה ויובל הלכו לפארק בקמפ. נועה והגר שיחקו בפריזבי והתנדנדו בנדנדה. יובל והגר שיחקו מעט בפריזבי כידררו וניסו לקלוע לסל. אחר כך חזרנו לקרוואן. עכשיו אנחנו עושים מדורה ומבשלים בה: בטטה ותפוח אדמה