יום חמישי, 3 ביולי 2008

המחנה ב West Yellowstone מאת נועה

בואו אני אמליץ לכם על הקמפ גריזלי.
הקמפ גריזלי נחמד ונעים בחוץ.
אבל אם אתם חושבים, שאתם לא מספיק עקוצים אז בואו לקמפ גריזלי.
אני מאד אוהבת את הפארקים בילוסטון.
הקרוון מאד קטן, תמיד כדאי לקחת אטמי אוזניים (כי האחים שלך עושים רעש ומפריעים לישון).
וגם אני מציעה לקחת איזה משהו לשים על העקיצות.
השירותים והמקלחות הציבורית, בשביל להיכנס אליהם צריך לעשות קוד. אבל אמרו לנו אותו.
יש מגרש משחקים.
אם יש לכם אחות קטנה או אח קטן שאוהבים מעלית ,אני מציאה להגיד להורים שלכם שכתוב שהיא מקולקלת.
חלק מהתמונות זה אני ויובל צילמנו.
מהמצלמה שלנו.
וכשאני אהיה גדולה אני רוצה להיות צלמת.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נועהלה, מאוד מאוד נהניתי ממה שכתבת, ואני מקווה שתמשיכי לכתוב מדי פעם כאן בבלוג.
כל ההמלצות מאוד טובות, במיוחד זו לגבי האחים הקטנים והמעלית.
אני אשמח לראות תמונות שאת צילמת, ואני חושבת שזה מקצוע מצוין לעבוד בו כשתהיי גדולה.

אנונימי אמר/ה...

גם אני רוצה לראות את התמונות שצילמת וגם אני חושב שזה מעניין להיות צלם או צלמת. יש לי חבר צלם שחי בלוס אנג'לס. ויש גם עוד מקצועות דומים שבהן חשוב הכשרון והיכולת הראייתית - חזותית.

Hadas אמר/ה...

Noa, I read your post to Adi and we really enjoyed it. You should be a writer when you grow up...! Ask your parents to buy Marmite, someone told me that if you eat a lot of it the mosquitos dont bite so much...