יום שישי, 18 ביולי 2008

Rafting מאת יובל

שלום,
אני ואבא עשינו רפטינג בנהר.
הייתי הכי צעיר שם.
המדריך התנהג אליי יפה וכך כולם.
כולם שאלו אותי אם היה לי כיף.
יש 3 ספסלים בכל ספסל אם אפשר לקרוא לזה ככה
יושבים על השוליים.יש שתי מקומות.
בהתחלה ישבתי מאחורה עם אבא.
אחרי זה עשינו הפסקה ועברנו לאמצע לפי מה שראינו
רציתי להיות לפחות באמצע בגלל השפריצים.
שמאחורה לא מגיעים.רציתי להיות מקדימה אבל המדריך לא הרשה
כי היה קטע סוער.אחרי הקטע עברנו קדימה ואז היה קטע של מים
רגועים שמותר לצאת לשחות בהחזקת הסירה.
אני ירדתי והחזקתי ויצאתי קפוא.
היה ממש קפוא.בקיצור היה כיף חיים משוגעים.
אחרי זה נסענו לקמפ.
ומשם יצאנו ונסענו 4 שעות לקמפ שאנחנו עכשיו פה עם אינטרנט.







תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בוא'נה יובל, כבוד על הרפטינג! נראה חתיכת נהר! ולחשוב שכשאני עשיתי פעם רפטינג בירדן המצ'וקמק חשבתי שאני מי יודע מה גיבורה.
שמחה שנהנית ובכלל כיף לקרוא אותך ואת קורותיכם שם באמריקה.
תמשיכו לבלות.