יום שישי, 4 ביולי 2008

4th of July

היום יומולדת לאמריקה ואנחנו נמצאים בעירה West Yellowstone. עירה קטנה על גבול הפארק המתפרנסת בעיקר מתיירות. למזלינו זהו יום ההולדת ה 100 של העירה.
לכבוד יום העצמאות התקיים כאן מצעד אחר הצהריים ומפגן זיקוקים בערב.
המצעד התחיל ממש ליד הקמפ שלנו כך שהלכנו ברגל לרחוב ליד והתיישבנו על שפת המדרכה יחד עם כל התיירים.
בדיוק ב 6:00 החל המצעד : מכונית השריף בראש, מכונית ענתיקה אחריה, פנסיונרים לבושי מדים וכפפות לבנות נושאי דגלים ומתופף ואחריהם ערב רב של מכוניות עתיקות מקושטות בדגלי ארה"ב, ילדים רוכבי אופניים, מכוניות עם שרשראות שלג, מכונית נושאת עגלה ועליה פסלי בופאלו, איש מחופש למוס, פסל של דוב, מלכות היופי המקומיות, boys scouts על אופניים ועוד ועוד ממיטב בחורי ובחורות העירה, כאשר במאסף מכונית מכבי האש של העירה.
כולם כולם ממטירים על הקהל סוכריות ומתנות לרוב, לשמחת הלדים כולם וגם ילדינו. כמות הסוכריות שאספנו תספיק לנו עד לשנה הבאה. חוץ מזה קיבלנו גם כדורי בייסבול, צמידים זוהרים, חוברות צביעה ומה לא.
עם סיום המצעד הלכנו לטייל ברחוב הראשי של העירה בין חנויות המזכרות וקהל החוגגים. אשה זקנה אחת שנראתה לא ממש בפוקוס, חילקה לכל ילד דולר, לא לפני שביקשה מאיתנו רשות. הילדים כמובן שמחו מאוד.
בלילה, היתה תצוגת זיקוים מרהיבה. הגר חששה שהזיקוקים רוצים לשבור לנו את האוטוביית אבל סיכמנו שהוא חזק ובנו לנו אותו מאוד מאוד חזק, אפילו יותר מזיקוקים.
תמונות - ראו באלבום התמונות, בלינק משמאל למעלה.

3 תגובות:

Hadas אמר/ה...

Great Fireworks photos, Danny!

עפרה הוד אמר/ה...

הזקנה שביקשה מכם רשות לתת לילדים דולר מזכירה לי שפעם אחי בילה עם בנו בגן שעשועים בברקלי וכיבד ילד בבייגלה או משהו ואמא של הילד אמרה לו בזעם, לאט וברור: "don't feed my baby". המשפט הזה משום מה נתקע לי בראש. כשנכנסים לראש האמריקאי אפשר להבין את ההגיון אבל אז אחי היה חדש בעיר ולא האמין למשמע אוזניו.


נהנית לקרוא את הרפתקאותיכם,


עפרה.

אנונימי אמר/ה...

מוריקים מקנאה ומשמין מנחת.
כיף לקרוא חוויות ממרחקים ולראות התמונות.

שבוע טוב.

ש.