יום חמישי, 3 ביולי 2008

Cody to Yellowstone

בבוקר יצאנו מהמחנה בקודי. הכיוון הכללי הוא Yellowstone אבל עברנו קודם ב Buffalo Bill Historical Center שזה מוזיאון שמספר, בין השאר, על מעלליו של Buffalo Bill. אם תשאלו את הגר, אז גם שם יש מעלית.
המוזיאון עצמו היה טוב אבל לא מצוין. אחרי המוזיאון, יצאנו לכיוון Yellowstone, לא לא לפני שעצרנו ב Wal-Mart להצטייד בחוסרים. למרות שהכנו רשימת קניות מסודרת, יצאנו עם עודפים. החלטנו שאת קניית האוכל הבאה נעשה בסופר מקומי וקטן על מנת שלא נתפתה לקניות מיותרות. לקניות המיותרות נקדיש זמן איכות משלהן.
בערך בשלוש אחרי הצהריים יצאנו לדרכנו, אחרי שעה בערך נכנסים לפארק הלאומי ילוסטון. קנינו כרטיס כניסה שנתי לכל הפארקים הלאומיים שכן נפגוש עוד כמה בדרך וזה יותר משתלם. בילוסטון נהיה ארבעה לילות והזמנו מקום מראש במחנה שנמצא בעיירה West Yellowstone שמשמה ניתן להבין שהיא נמצאת בשער המערבי של הפארק. המשמעות היא שנשארו לנו עוד כשעתיים נסיעה מהכניסה ועד שנגיע למחנה. מכיון שהשעה כבר מאוחרת החלטנו לנסוע ישר למחנה בלי לעצור בתוך הפארק עצמו וכך הגענו למחנה אחרי שבע בערב. אור היום פה מאוחר (בערך בתשע) אז זה לא בעיה להתארגן כאשר מגיעים בשעה כזו.
המחנה ענק, הגדול ביותר שראינו, מטופח ומסודר. למרות גודלו (ואולי בגלל גודלו) הוא לא מציאה גדולה.
קודם כל המחיר - היקר ביותר ששלמנו עד כה (50$ ללילה, באחרים שלמנו 30-40).
בניגוד לאחרים, פה צריך לשלם 4$ ליממה עבור התחברות לאינטרנט (שעכשיו למשל לא עובד, יחי ה-offline).
כמות היתושים שיש פה היא פשוט מטורפת, זקני פתח תקוה לא זוכרים יתושים כאלה.
כמות המקלחות והשרותים הציבוריים קטנה יחסית לגודל המחנה.

אבל אנחנו לא מקטרים (חוץ מבבוקר כשקמים עקוצים).

בהמשך נספר על הטיולים בפארק ילוסטון עצמו.