יום חמישי, 3 ביולי 2008

על תרבות קולינרית, פוליטקלי קורקט ומיחזור

מה הקשר אתם שואלים? ובכן, יש קשר כלשהו. עד כה לא נתקלנו באף אחד מהם.
בקשר לקולינריה אנחנו לא מופתעים אבל לגבי שני האחרים - נראה שיש פער בין התדמית שלנו לגבי אמריקה והמצב בשטח. לפחות נאמר זאת כך: קליפורניה זה לא אמריקה.
מבחינה קולינרית אין פה בשורות גדולות. בעצם יש בשורות גדולות אבל לא טעימות. במסעדות המנות ענקיות ונוטפות שמן ואילו המצרכים בסופר ענקיים גם כאשר הם לא נוטפים שמן. קופסאות שימורים בגודל של 2 ו3 ליטר, בקבוקי חלב ענקיים וירקות ופירות בגדלים שלא הייתם מאמינים וכמעט ללא טעם. אני לא יכולה שלא לחשוב מה לעזאזל מכניסים בהם / מזריקים להם במהלך הגידול. גבינת שמנת וגבינה 2% לא טעימות באותה מידה - כך שאנחנו הולכים על הרזה. יש טעם לוואי פלסטיקי לרוב המוצרים, גם לגבינה הצהובה וגם לגלידה וכנראה שזה פשוט עניין של הרגל.
לשמחתי הילדים לא מפסיקים להתגעגע לירקות של רעי כך שהם עדיין לא התקלקלו.

פוליטקלי קורקט זה משהו שלא שמעו עליו כאן בקאנטרי. אפילו ברודיאו המנחה סיפר בדיחות על גבי בדיחות על "אשתו" והקהל התפוצץ מצחוק. די הופתענו כי משהו בסגנון הזה לא היינו שומעים בישראל בארוע תיירותי, אולי כן במשחק כדורגל.

גם פחי מיחזור לא ראינו עד עכשיו. כולם זורקים הכל בפח אשפה אחד גדול. גם בקמפים שמתייחסים לשמירה על הטבע. ראינו פחי מיחזור רק ביילוסטון בתוך השמורה עצמה. מאוד מאוד מפתיע.

להפתעתי בסופרמרקט בקודי האנשים באמת לבושים כמו בסרטים: הרבה משפחות עשו קניות כאשר הגבר לובש ג'ינס עם חגורת עור עבה, חולצה משובצת, מגפי בוקרים וכובע בוקרים. זה אמיתי!

זהו עד כאן, בשל בעיות בחיבור לאינטרנט אנחנו קצת בפיגור בעדכונים. אנחנו כעת ביילוסטון וננסה לעדכן בפרוטרוט בערב.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

נגעתם באמת הערומה, אמריקה זו לא קליפורניה וגם קליפורניה זה לא איזור המפרץ של סן פרנסיסקו. חכו שתגיעו לפה תקבלו פיצוי על כל הפוליטיקלי קורקט שהפסדתם בדרך, עם ריבית. ובקשר לעגבניות - אני קורא שתהיתם מה הכניסו בהן, והתשובה היא הנדסה גנטית. אלא מה? שאצלנו בקליפורניה יש גם עגבניות מלפני ההינדוס, והן מאוד מאוד טעימות וריחניות, דומה לעגבניות שהיו פעם בישראל. הן עולות שישה עד שמונה דולר לקילו אבל שווה, לפחות בשביל הילדים.