יום שבת, 9 באוגוסט 2014

פארוס - פרגס

קמנו בבקר שמחים ומרוצים שיש לנו אוטו. עברנו במכבסה בה השארנו את הבגדים יום קודם, קנינו מזרון ים ואבוב ושמנו פעמינו אל חוף faraggas בו לפי הפרסומים ניתן למצוא קייקים להשכרה.
הגענו לחוף המאוד מסודר, מפרץ קטן, מסעדה, בר, דק עם כסאות לרוב וגם מוסיקה רועשת מדי לטעמינו. בקצה המפרצון ראינו בוטקה קטנה עם קיק אחד. התמקמנו בצל (וגם רחוק מהרעש) והלכנו לברר. אכן יש שני קייקים להשכרה, SUP אחד ועוד פעילויות כמו סקי מיים ו"ספה - כרית מתנפחת שנגררת מאחורי סירת מירוץ, אתה אמור לשכב על הבטן ולהחזיק בה.
ביוון כמו ביוון - יש לנו רק שני קייקים אבל אם אתם רוצים אתם יכולים להיות שלושה על קייק. אז היינו: דני ונועה על קייק אחד, יובל, הגר ואני על השני. מיים שקטים, מפרץ יפה, ושרירים שלא הופעלו כבר הרבה זמן (שנתיים מאז הקייק הקודם ב provincetown עם עופר). היה כיף!
הגדולים נרשמו ל waiting list ל"ספה" - עניין של ארבע שעות מעכשיו, אבל הי, בין כך התכוונו לשרוץ בחוף.
אז היינו במיים עם אבוב ומזרון ועם מזרון ואבוב, דני הביא לנו סנדויצים מהבר ואז הסתבר שה waiting list זה לא ממש רציני ואפשר להכנס קודם. אז הגדולים עשו חיים וגם כמה התהפכויות מרשימות ושמנו פעמינו חזרה לאוטו.
היה חבל להוציא את האויר מהמזרון אז הוצאנו קצת והילדים ישבו איתו עליהם. משהו כמו חומת מגן ביניהם ובינינו. קיוינו שהם נושמים וכשהגענו למלון נוכחנו שכן. באופן די מצער בבקר התגלה המזרון ריק לחלוטין כך שהמאמץ היה לשווא.
ארוחת ערב אכלנו בטברנה thalami ליד המלון שנמצאת ממש על קו החוף (על צוק משקיף למיים). האוכל היה משובח, הרוח היתה קרירה ונעימה, בשולחנות מסביב ישבו חבורות שהתפוצצו בצחוק בקול רם ונהנינו עד מאוד.

הגר מעבירה את זמנה בבריכה (5 מטר מדלת החדר) ובקריאת ספר על הערסל (10 מטר מדלת החדר).