יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

ההתרשמות של הגר עד כה

הטיסה והמלון באתונה
מה שאני זוכרת מהטיסה זה שעמום אחד גדול. עברנו את הבדיקות הביטחוניות די מהר ולהפתעתי לא היו כל כך תורים. הגענו לדיוטי פרי. היה לנו בערך שעה להסתובב שם. נועה הלכה עם אמא לקנות בשמים ושטויות כאלה ואני ואבא קנינו סנדוויצ'ים. עלינו למטוס והמראנו יותר מוקדם מהשעה של הטיסה. למרות שהטיסה לא הייתה כל כך ארוכה (שעה וחמישים דקות), לי היה מאוד משעמם. בהתחלה פשוט ציירתי ושיחקתי קצת באייפד, ואחר כך עשיתי תשבצים והייתי צריכה עזרה מאמא (שרצתה לנוח), אז די הפרעתי לה (אופס...    ) חוץ מזה אין לי הרבה מה לספר. אחרי שנחתנו באתונה ומצאנו את המזוודות, היינו צריכים לקחת אוטובוס מהשדה תעופה לאיזשהו מקום שקרוב למלון שאנחנו ישנים בו.  ירדנו מהאוטובוס בתחנה האחרונה והתחלנו ללכת לכיוון המלון שלנו. כשהגענו למלון, היה בקבלה איש מאוד נחמד שהסביר לאמא ואבא באנגלית את כל הדברים שצריך לדעת,  המליץ לאמא ואבא על מסעדה טובה, נתן לנו את המפתח ועלינו במעלית. המעלית הזאת קטנה כל כך שאם כל המזוודות שלנו היה מקום רק ליובל והמזוודות. כשהגענו לחדר ישר נשכבנו על המיטות ונחנו קצת. כעבור כמה זמן כשנהיינו רעבים, הלכנו למסעדה הזאת שהאיש המליץ לנו עליה. היה טעים מאוד, וגם אמא אמרה שזה די זול. היה מוסקה, כדורי בשר ועוד כל מיני דברים טעימים. חזרנו למלון ואז עלינו כולנו במעלית, חוץ מאמא שזה עושה לה קלאסטרופוביה.  כשהגענו לחדר אני ונועה נשארנו לישון, בזמן שאמא, אבא ויובל הלכו לקנות כרטיסים למעבורת (שלוקחת אותנו ביום למחרת לאי שלנו).  כשהם חזרו אבא רצה קפה ואני רציתי ללכת למאפיה שראינו כשהלכנו למלון שלנו. אז יצאנו והלכנו לכיוון איזה מקום שיש בו קפה. אבא ויובל נשארו שם, ואני, אמא ונועה הלכנו למאפיה. ראינו שם מלא עוגות שנראות ממש טוב, ורציתי לאכול את כולן. אחר כך יובל ואבא באו. ראינו איזה מקרר עם גלידות ביתיות, ובחרנו איזה אנחנו רוצים. בחרנו אחת עם שוקולד וקרמל בפנים, אחד שהיא רק שוקולד, אחת וניל, ועוד אחת שנועה בחרה שנראית קצת מוזר ואני לא יודעת איך לתאר אותה. וכשהגענו לחדר רק ישנו ונחנו.


המעבורת

ביום למחרת קמנו בשש בבוקר כדי להגיע למעבורת שמביאה אותנו לפארוס. אחרי שהתארגנו הלכנו למאפייה בשביל לקנות סנדוויצ'ים ונשנושים לדרך. אחר כך הלכנו למעבורת. כשהגענו היה תור גדול של אנשים.  היה מגניב לראות שמכניסים גם מכוניות, משאיות וקראוונים.  כשנכנסנו למעבורת ומצאנו את המקומות שלנו במחלקת ביזנס (יש!!!!!!), היה עוד הרבה זמן עד שהיא אמורה להפליג, אז הסתובבנו קצת בספינה בשביל לראות מה יש בה. לא תאמינו אבל יש בה שמונה קומות (!) למרות שחמש קומות זה רק קומות של חנייה ואחסון. אחרי כמה זמן הפלגנו. בדרך אכלנו קצת ושיחקנו קצת, אבל היה די משעמם. וכעבור ארבע שעות (!), הגענו.

אין תגובות: