יום שבת, 15 באוגוסט 2009

אוכל טוב ו-Carcassonne

שוב קמנו מאוחר ופרנק הלך עם הבנות לבולנג'רי. בצהריים הדס ופרנק נשארו עם הנוער בכפר הנופש ואפרת ודני נסעו למסעדה בכפר סמוך. המסעדה היתה -מ-ע-ו-ל-ה!!!! אכלנו ארוחת צהריים נהדרת, בתוך מסעדה שמעליה מלון קטן בן 8 חדרים ואחרי שעתיים וחצי קמנו מרוצים מרוצים מרוצים ומרוצים. תודה לסבתא מיכל וכובן להדס ופרנק שהיו בייביסיטר.
חזרנו לכפר הנופש ומצאנו את יובל בחדר ואת כל הבנות במועדון הילדים עושות יצירה בניצוחה של המדריכה הצרפתייה שגם מדברת אנגלית. עדי ונועה תרגמו להגר והכל היה נהדר. זאת לאחר שהדס ופרנק בילו עם הבנות בבריכה ואכלו עם כולם ארוחת צהריים במסעדת כפר הנופש. בהמשך תורם!
הזמנו טיול רכיבה למחר, ולבנות הקטנות רכיבה על פוני הקרוי בצרפתית לה פונה (הוגים: Le Pone).
אחר הצהריים נסענו לקרקסון שהיא עיר משוחזרת מימי הביניים עם מצודה, חומות, חפיר והמון חנויות ומסעדות.
לא הצלחנו להיכנס לשום אתר משום שהגענו מאוחר אולם הסתובבנו ברחובות היפים, ערכנו קניות שונות וישבנו במסעדה.
נחזור שוב באחד הימים הקרובים מוקדם יותר.

כמו בטיול לארה"ב, הגר היא הבזבזנית ביותר. מוציאה את כל כספה על שטויות ולא מצליחה להתאפק. היא חוזרת ואומרת לעצמה לא לבזבז את כל הכסף בפעם אחת אבל באמת שקשה לה ליישם... בקרקסון רכשה לעצמה כתר ושרביט כדי שהיא תהיה נסיכה גם בארץ ישראל. וגם בובה וגם חולצה עם ציור של נסיכות...