יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

ים, סוסים ופנצ'ר בפרפרי

קמנו בבקר, או לא ממש בבקר... יובל חושב שחסרה במילה בקר האות ו. אמרתי לו שזה חולם חסר אבל הוא מתעקש שהוו חסר. נו טוב.
אז קמנו לא ממש בבוקר. ונסענו שוב לחוף la franqui שם הזמנו סוסים לרכיבה בחוות Chez Jannot. הגענו מוקדם, עצרנו לאכול במסעדת פירות ים על החוף שמגישה בעיקר אוכל בסגנון ספרדי.
המיקום שלה ממש על החוף, המוזיקה מצויינת, העיצוב נחמד אבל האוכל לא משהו.
התמונות שדני צילם עושות יותר רושם ממה שבאמת היה האוכל.
יובל, נועה ואני רכבנו עם עוד אנשים לטיול של שעה על החוף.
הגר רכבה על במבי הפוני ומאוד התרגשה. אנחנו נהנינו אולם אין ספק שסוסים שמדברים עברית הם יותר כיפיים.
לפני שעזבנו הגר הלכה לומר לבמבי תודה: אמא, אמרתי לו מרסי.
החלפנו לבגדי ים וצעדנו ארוכות לעבר החוף. דני אמר: בחזרה יהיה ארוך יותר. צדק.
להגר נגמרה הסוללה בדרך חזרה לאוטו ויובל נאלץ להחליף לה סוללה פעמיים, כולל לחיצה על הכפתור הירוק שביד.
למזלנו זה עזר והיא הצליחה להגיע לאוטו בכוחות עצמה.

טרגדיה קטנה נרשמה כאשר פרפרי התפנצ'ר. פרפרי הוא פרפר מתנפח גדול אשר הגר רכשה במיטב כספה, בביקור הקודם בים. כאשר הוא תקין ניתן לרכב עליו ולתפוס גלים. הגר בחרה בו כי הוא מאוד צבעוני.
הוחלט לקחת אותו לארץ ישראל ולנסות לתקן אותו בעזרת ערכת פנצ'רים לאופניים. הפתרון הניח את דעתה של הגר אבל בכל זאת היא עצובה שפרפרי חולה.

מדי פעם היא מזכירה את שפרה וניכר כי היא מתגעגעת. אתמול אמרה לנו: בכל מקום אני חושבת על שפרה.

בים רעבנו והלכנו לקנות סנדויצ'ים. האיש הכין סנדויצ'ים טריים וטובים וכאשר נגמרו לנו יובל הלך לבד לרכוש עוד (בצרפתית). וואללה!