יום שבת, 15 באוגוסט 2009

חוף הים ובטן של מטוס

יובל לא הספיק ללכת לבולנג'רי כי הוא קם מאוחר ופרנק, עדי וונועה כבר הלכו והביאו קרואסונים, בגטים וגם - קרואסונים שוקולד. בצהריים יצאנו לים, לחוף שנקרא la Franqui שיש בו מרינה, גלשני רוח וגם חוף רחצה והרבה דוכני אוכל ומסעדות על החוף. חניה אין בו ואחרי מספר תמרונים לא מוצלחים של אפרת דני הצליח להחנות את האוטו במקום מאוד צפוף. כמו שאמר יובל כציטוט ממשחק הנינטנדו של הגר: even better then Mama!
בילינו את רוב היום בים וכסוג של מחוה לדבי ונולי נוכל לאמר שמחוץ למיים חם חם חםובמיים קר קר קר.
כשרצינו ללכת לאכול באחת ממסעדות מאכלי הים הסתבר שגם הן סוגרות בצהריים ונפתחות מחדש רק ב 19:00. מסעדות על החוף, באוגוסט! נו, דני ויובל עשו סיבוב קצר ומצאו דוכן שמוכר המבורגר וציפס ועשו לנו משלוחה לחוף.
הגר נזכרה בשאלה מאוד חשובה שקשורה למטוס: איפה המזוודות היו כשטסנו, בבטן של המטוס? אמרתי כן. אז אמא, בכל איבר בבטן של המטוס היתה מזוודה אחת? כאן הבנתי שיש בעיה. הסברתי שכשאומרים הבטן של המטוס מתכוונים לבגאז' שלו. הגר חשבה שזה מצחיק שהבגאז' של המטוס הוא בבטן. היא חשבה שהוא בזנב כמו שבאוטו הבגאז' מאחור.
על החוף פגשנו מישהי שדיברה בצרפתית אל בעלה ושלושת הילדים אבל הסתבר שהיא משווייץ, יש לה משפחה בפתח תקוה והיא מדברת עברית שוטפת.
בילינו בחוף עד מאוחר, נסענו חזרה בדרכים צדדיות יפהפיות.
אנחנו מנווטים עם מפות ולא GPS והסכמנו עם דני שאכן יש בזה משהו חינני. גם כשעשינו 3 סיבובים בכפר נידח עד שמצאנו מישהו ברחוב שאמר לנו:
sortie la vilage, ואז ימינה וימינה. (בצרפתית, לו אין משפחה בפתח תקוה).




תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

חחחח ילדים הם פשוט מקסימים.
זה מדהים איך הישראליים נמצאים בכל מקום על המפה העולמית.
יצא לי להיות באירופה הרבה לאחרונה וכל מקום שהלכתי הצלחתי לאתר לפחות מישהו אחד דובר עברית בסביבה.
לא יודעת אם זה טוב או רע.