יום שני, 1 בספטמבר 2008

אחרי דיסנילנד

אין ספק שאחרי שלושה ימים בדיסנילנד זקוק האדם למנוחה ואולי בגלל זה המציאו את ה Labor Day. יום שני הראשון בחודש ספטמבר הוא ה Labor Day ועבור אמריקאים רבים מסמן את סוף חופשת הקיץ. בקיצור, קיבלנו בשמחה את הצעתה של איה לבלות את סוף השבוע הארוך בביתם וכך הרווחנו גם חברה נעימה, גם מנוחה וגם חסכנו את החיפוש אחרי קמפ בסוף השבוע העמוס ביותר של הקיץ.
אז הגענו ביום שישי לקראת הצהריים, החנינו את האוטובית ברחוב ליד הבית והתמקמנו. אחר הצהריים נסענו לmall הקרוב להשלמת קניות בחנות של דיסני (גם לי זה נשמע מוזר אחרי הימים בדיסני אבל לאיה יש הנחה וחוצמזה יש sale אז לא מתווכחים). אין מה לעשות אבל ב mall יש עוד חנויות, לא רק של דיסני, ופקדנו גם אותן. בערב ליקקנו את האצבעות מצלעות הטלה (האוסטרלי מדגישה איה) שאיה הכינה על המנגל (ברביקיו כמובן, איזה מנגל בראש שלכם).
בשבת בבוקר נסעו אפרת, יובל, נועה ואיה ל"חנות יצירה" ענקית וחזרו עם הרבה שקיות. אמה, לי, הגר, גרנט ודני נשארו בבית והשתכשכו בבריכה המתנפחת בחצר.

ארוחת צהריים אכלנו במסעדה מקסיקנית אותנטית וטעימה.
ביום ראשון נסענו ל Newport beach - חוף ים נפלא שכשחושבים על דרום קליפורניה זה מה שיש בראש. כאמור מדובר בסופ"ש עמוס אז הנסיעה ארכה כחצי שעה ועוד שעה עד שמצאנו חניה. שכרנו אופניים ושוטטנו להנאתנו לאורך החוף, אכלנו צהריים והביתה.

את היום האחרון כאן, הוא ה Labor Day, חגגנו במסיבה בבריכה של ה JCC, משהו כמו קאנטרי קלאב משודרג ביותר.
לסיום הוכתרו איה ואפרת ע"י אמה

ולסיום סיומת - היה כיף להיות כמה ימים עם חברים טובים, לבלות ולנוח ביחד.
מחר חוזרים לעבודה - נוסעים לסן דייגו.

Unknown אמר/ה...

זקוק האדם למנוחה?
אחרי שלושה ימים בדיסנילנד הרגשתי שאני צריכה אשפוז! אחד הדברים המתישים (אני סתם פולניה, היה כיף)
אנחנו עשינו טעות וישר אחרי זה חזרנו למפה של הארץ למשפחה ולעבודה, שמחה לראות שיצא לכם לנוח.