יום רביעי, 10 בספטמבר 2008

בדרך ללאס ווגאס

הדרך ללאס ווגאס אורכת ארבע עד חמש שעות - למי שנוהג ברכב רגיל.
אנחנו לקחנו בחשבון קצת יותר, בשל הרוחות אנו נוהגים לאט יותר.
יצאנו ב 11:00 מלוס אנג'לס אחרי המטיידות בסופר והגענו ללאס ווגאס אחרי 21:00.
איך?
ובכן, נסענו לאט. ועצרנו הרבה. ואז המשכנו.
בדרך, על הכביש הראשי, באמצע המדבר נמצאים להם שני מרכזי קניות מוזלים הקרויים outlet. בהחלטה מראש עצרנו בהם כדי להצטייד בבגדי ילדים וגם בקצת בגדי מבוגרים לקראת החורף הקרב. לאור מחירי הטקסטיל הנמוכים בארה"ב ומחירי הדולר נראה כי זו עסקה מצויינת.
בתור התחלה עצרנו לאכול צהריים. וכדי לא לבזבז זמן נכנסנו לרשת המבורגרים שנקראת in & out. לרשת זו שלושה סוגי המבורגרים: רגיל, עם גבינה וכפול עם גבינה. אפשר להזמין עם צ'יפס או בלי. וגם שתיה אפשר להזמין - מקבלים כוס ריקה וממלאים אותה במכונת השתיה שבצד. העסק עובד כמו בית חרושת משומן ביותר. כיון שאין הרבה אופציות המטבח מכין המבורגרים כל הזמן, הקופאי אינו מתעכב למלא שתיה והעסק רץ. המחירים מצחיקים: ארוחה לחמישתנו עלתה 22$. מצד שני - בטוח שהרבה קרדיולוגים מתפרנסים מלקוחות הרשת.
לאחר מכן נכנסנו לחנות המזוודות : אחד התיקים נקרע בדרך, השני איבד את ריצ'רצ'ו. יש צורך בתחליף. המוכרת נקבה במספר מחירים עבור מה שבחרנו כאשר הנמוך ביותר היה עבור תשלום במזומן. שילמנו. אנחנו לא בטוחים שהיא רשמה בקופה. הופתענו ביותר. באמריקה! (בבקשה לקרוא את המילה האחרונה באינטונציה נדהמת).
המשכנו לחנות נעליים ולבגדי ילדים. דני זכה בשני זוגות מכנסיים, אפרת זכתה בבגדים לעבודה, יובל זכה בג'ינס ובתיק חדש לבי"ס, נועה והגר זכו בחצאיות ונעלי ספורט אך ללא ספק השיא הוא התגלמות החלום של דני: ג'יפ עם שלט רחוק!
הרי הוא כאן לפניכם כפי שנבדק בקמפ בלאס ווגאס:
From 10092008

הגעהו ללאס ווגאס בלילה, אל קמפ שהזמנו מראש. הקמפ נמצא במגרש החניה של המלון Circus Circus וכולל בריכה, מגרש משחקים, חדר טלויזיה, חדר כביסה ושירותים/מקלחות והכי חשוב: אנחנו ממש על ה strip!
הגר נרדמה ואפרת נשארה איתה. דני והילדים יצאו לחרוש את הסטריפ וחזרו מלאי חויות מכמות האורות שיש כאן.
לא ניתן להכנס עם הילדים לקזינו אבל יש המון אטרקציות אחרות שמתאימות להם - הופעות שונות, מתקנים של לונה פארק וסתם בחינה של המלונות השונים.
אין ספק שהמונח דקדנס נטבע במיוחד עבור לאס ווגאס.

אין תגובות: