יום שישי, 5 בספטמבר 2008

יום בסן דייגו

פתחנו את הבקר בנסיעה בשתי רכבות לכון החוף. לאחר ביקור מועיל ב Visitor center פנינו לביקור, לא פחות מועיל, בנושאת מטוסים ישנה שהפכה למוזיאון. USS Midway לקחה חלק פעיל במלחמת העולם השניה וכיום, עגונה למזח, משמשת כמוזיאון בו המדריכים הינם פנסיונרים של ה-navy החולקים את הידע הרב והזכרונות שלהם עם התירים הרבים שמגיעים.
From 05092008

כפי שחשבנו, נושאת מטוסים זה דבר גדול ויש בו הכל. למעשה זוהי עיר במים. בעיר יש מגורים, מטבחים, מחסנים, מוסכים ואפילו בית כלא.

לאחר מספר שעות בהן עלינו וירדנו בסולמות, נכנסנו למטוסים, מסוקים וחלקי מטוסים נפרדנו מנושאת המטוסים והמשכנו
לכוון sea port village - אזור של מסעדות לרוב. לאחר ששברנו שבר במסעדה יונית (אך איזה כיף! שיפודים, סלט, חומוס וצציקי) קלטו עיניה של הגר קרוסלת סוסים. כיון שלא הזנחנו אף קרוסלה עד כה בטיול זה, התקרבנו לקרוסלה מתוך מטרה לרכב על סוסיה. התברר כי הקרוסלה הינה מונומנט היסטורי

כדי לרכב עליה יש לציית לחוקים רבים:

לשמחתנו הצטרפו לרכיבה גם זוג פנסיונרים שעלו לקרוסלה ללא ילד תירוץ.

משם התכוונו להגיע לרובע העתיק של סן דייגו Gas lamp quarters. מקץ כ-100 מטר כאבו לנועה הרגליים (שריר המוטיבציה נסחט עד תום בדיסנילנד) ולשמחתה עצר לידינו ריקשה אנושית הקרויה פה pedicub או rikshaw.
אנחנו זכינו לנסוע ב nickshaw המופעלת ע"י ניק. בניקשה שלנו היו כלי נגינה לרוב והוזמנו ע"י ניק ליצר רעש ככל העולה על רוחנו. הוא הצליח לחלל בחליל מדי פעם - מה שמוכיח כי נשאר לו אויר גם אחרי פידול והסעה של 5 נוסעים.
From 05092008

הגענו בשלום ובשמחה לאזור העתיק, הסתובבנו, טיילנו, אכלנו גלידה וחזרנו בשתי רכבות לקמפ שלנו.