יום שני, 30 ביוני 2008

Deadwood to Buffalo

יצאנו מהקמפ הנחמד והיפה ב-Deadwood כאשר יעדנו - העיר Sheridan, WY, מרחק של 200 מייל. בדרך עצרנו בעירה Lead במכרה זהב גדול אשר היה פעיל עד 2002. מקום בשם homestake gold mine. ניתן לצפות בבור הענק ממרפסת תצפית ויש פעילות "כריית זהב" לילדים. לשמחת כולם, תמורת 7$ כל ילד מצליח למצוא כמה פירורי זהב, לאחר עבודה קשה של ניעור קערה עם חול, שטיפה במים וחוזר חלילה. סיימנו את הפעילות כאשר בידינו שלושה בקבוקים קטנים עם פירורי זהב.
משם, כמובן לסופר. אנחנו צריכים עדיין ללמוד מה הכמויות הנדרשות כדי לא לגשת כל יום לסופר להשלמות.
הצלחנו למצוא סופר קטן יחסית וכך לאחר שעה בלבד סיימנו את הקניות.
המשך היום בסימן אופנועים.
בכל האזור פגשנו הרבה אופנוענים על אופנועי ההרלי דוידסון שלהם, התלבושות המיוחדות והמראה הקשוח הדורש עוד ועוד צילומים.
שיירות של אופנוענים בכבישים, באופן מפתיע רובם חובשי בנדנות ולא קסדות. כנראה זה חוקי כאן.
ישנם מועדוני רוכבים שונים וכולם עונדים את סמל המועדון על גב מעיל העור שלהם. ישנם מועדוני נשים, מועדון הרוכבים היהודיים מפלורידה וגם ציון של כבוד לבוגרי מלחמות.
ראינו כתובות של Vietnam veteran, dessert storm veteran, vet's club ועוד.
נסענו לעירה בשם Sturgis המהווה מקדש לאופנוענים. יש בה מוזיאון והיכל תהילה לאופנועים וכן פעם בשנה rally המביא אליו אופנוענים מכל רחבי ארה"ב. המוזיאון היה קטן אך מעניין מאוד והגר הצטלמה ליד כל אופנוע ואופנוע. עכשיו יש לה "בוק" מושלם.

בסיכומו של דבר, יצאנו לדרך רק ב 15:30 ולכן לא הגענו עד שרידן כמתוכנן אלא עצרנו ב Buffalo שהיא כ30 מייל לפני שרידן. ישנו בקמפ נחמד ליד נחל שנקרא Indians camp. הילדים אפילו הספיקו לטבול בברכה.
בסופו של דבר יצא טוב. התברר כי הכביש מבפאלו לקודי הוא כביש נופי יפה ביותר ועדיף על התכנון המקורי.
על כך בפוסט הבא.

מאיזושהי סיבה רק דני יכול להכניס תמונות בפוסטים, אז תמונות תיכף תגענה מה account של דני.