יום רביעי, 25 ביוני 2008

יום בדנבר

קמנו, צחצחנו שיניים וכו'. הגר בילתה בילוי נעים בעליה וירידה במעלית - יחד עם הורה מלווה כמובן. הילדים הפתיעו בשינה ארוכה ורצופה ובית המלון הפתיע בארוחת בקר מגוונת הכוללת דברים צפויים וגם פחות כמו המבורגר. אפילו הדור הצעיר חובב ההמבורגרים שאל תוך כדי קימוט אף מי אוכל המבורגר לארוחת בקר. אבל היה .
נסענו במונית ל ,downtown הסתובבנו במדרחוב שנמצא ב 16th street , קיבלנו טיפים לרוב ב-ה .tourist infoאיש הנחמד שעשה לנו תוכנית מעניינת להיום שמע שאנחנו מישראל והצטער שהיהודיה שלהם לא נמצאת היום כי היא הייתה שמחה לתרגל קצת את היידיש שלה. לא תיקנו אותו.
הלכנו ל Colorado historical museum-ראינו תערוכה על אינדיאנים וקאובויס והצטלמנו ליד פסל הבופאלו שעומד בחוץ.



ראינו גם סנאי. ממש
wildlife באמצע העיר.



אכלנו המבורגר (כבר הגיעה השעה) וצילמנו את הדוב הכחול שהוא הסמל של קולורדו - פסל ענק שעומד בצמוד למרכז הקונגרסים בדנבר.



צעדנו מעדנות לאקווריום תוך מעבר בחנות הגדולה בעולם לציוד מחנאות וספורט. החנות היתה מרשימה. האקווריום פחות. החנות עלתה לנו יותר, האקווריום פחות. אבל בחישוב עלות מול תמורה אין ספק שהחנות ניצחה.




פינת הטיפ למטייל:
1. האקווריום לא שווה את הכסף. הילדים אמנם התלהבו מ"פינת הליטוף" של דגי stingray אבל המחיר גבוה מדי עבור התמורה המועטה.
2. אנו לא ממליצים על המלון שלנו. השירות באופן מפתיע מזכיר יותר את הודו מאשר את מדינת הלקוח תמיד צודק. והלקוח בסך הכל רצה שעבור 5 אנשים בחדר יהיו 5 מגבות ומספיק סדינים לכל המיטות.

3 תגובות:

Hadas אמר/ה...

Great photos, hope you continue updating its great fun for us... dont forget to have some pancakes for breaksfast with maple syrup for me!

Unknown אמר/ה...

סחתיין עליך, כבר שני פוסטים! תענוג. כיף לקרוא ולראות תמונות, המשיכו כך!

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף! גם לכם וגם לי! מסוג הדברים שאתה לא יודע על חברים עד שהנסיבות מגיעות, כמו למשל כמה מוכשרים שניכם בכתיבה, שלא לדבר על חוש ההומור של דני, שבביקורים שלנו בדרך כלל נבלע ברעש של שלושת המבוגרים הקולניים ועוד כמה זאטוטים בשטח. תענוג לקרוא.
חוץ מזה, מזל שאתם כותבים קצר, כי אני בכלל כותבת תיזה ולא קוראת אתכם! הנה, כבר קראתי הכל ואני לא פה!
תמשיכו להנות הרבה ולהתעצבן מעט... בגעגועים וקנאה, תמר של עפר