יום שישי, 27 ביוני 2008

קיבלנו את המוטורהום

הערה לסדר: משום מה אנחנו מצלחים לפרסם בבלוג רק דרך ה account של דני. עד ש tech support יתפנה לטפל ב
זה, גם אני, אפרת, מופיעה תחת שמו של דני.

הגענו ב 9:30 לתחנת ההשכרה, בה קיבלנו שירות מצוין ויחס של מלכים. מאוחר יותר התברר כי רשמית הוגדרנו VIP בשל התקופה הארוכה של שכירת הרכב.
בחצר חנו רכבים לרוב ודני אמר לי פתאום: אפרת, זה גדול. ממש גדול.

וכן, ה RV ממש גדול. בעיקר ארוך. וגם רחב. כן, וגם גבוה.

בעיקר צריך לשם לב בסיבובים – לא "לקחת" את הפינה או את מי או מה שעומד בה.
קיבלנו הדרכה מפורטת בתחנת ההשכרה ולפני שיצאנו לדרך התברר כי הרכב שקיבלנו הוא חדש כמעט לחלוטין. כל כך חדש שאפילו לוחית רישוי עוד אין לו.
מה עושים? קיבלנו מספר לוחיות רישוי זמניות מקרטון אותן מדביקים בסלוטייפ על החלון האחורי של הרכב. כן, וגם מחליפים כל מספר שבועות. קיבלנו סט לוחיות (קרטוניות) עם תאריכי תוקף עליהן. נקוה שנשים לב מה בכלל התאריך ואם כבר צריך להדביק חדשה...

ברוב גבורה התיישבתי ליד ההגה וצלחתי את הסיבובים הראשונים בהצלחה לקול צהלות הילדים, מחיאות כפיים ושירת "היום יום הולדת לאוטו בית" ששרה הגר.

לאחר שמתרגלים להסתכל במראות הצד הנהיגה אינה קשה. רברס – רק עם כוון של דני. באופן כללי הסתדרנו די מהר והדבר קל בהרבה ממה שחששנו בישראל.

על הכבישים כמות גדולה של משאיות ארוכות ביותר ודוהרות ביותר. מעבר לחויה יש לכך השפעה על המוטורהום – שבהיותו גבוה וארוך משמש כמפרש לרוחות החזקות שמייצרות המשאיות. כל משאית – שיוט קטן הצידה. לא משהו שאי אפשר לשלוט בו אבל בהחלט דורש תשומת לב.

עצירה לתדלוק, עצירה בסופר walmart אלא מה... שעתיים של הסתובבות בסופר. ככה זה כשיש הרבה קניות, כשלא מכירים את הסופר וגם לא את המצרכים... באופן מפתיע יצאנו עם שתי עגלות עמוסות וחשבון קטן מהחשבון השבועי שלנו בסופר במודיעין.

משלב זה דני נהג בהצלחה וכך שנינו כבר בוגרי היום הראשון.

אחר הצהריים הגענו ל Cheyenne, Wyoming ונכנסנו ל KOA. למה? בעיקר כי השילוט אליו היה מאיר עיניים. התברר כי אנו הישראלים הראשונים שבעלת הבית פוגשת. לאחר שהסגרנו כי זהו לנו הלילה הראשון במוטורהום היא נידבה את בעלה לכל עזרה שתידרש כולל אחרי שעות המשרד. אבל פה אמריקה, ממש לא צריך עזרה. הכל פשוט וקל לתפעול והוידאו שהראו לנו בתחנת ההשכרה כיסה הכל.

הילדים התנדבו לשטוף כלים!!! התנדבו!!! וביצעו!!! ביחד!!!

בדיוק אז נגמרה לנו הסוללה במצלמה, אז תצטרכו להאמין.

לאחר פריקת התיקים, סוף סוף, התיישבנו לנו לאכול ארוחת ערב מעשה ידי דני על שולחן הפיקניק בחוץ. שמחתי לאכול סלט וחביתה כאשר אהבתי , ממש איש תחת גפנו ותחת מוטורהומו. אלא שאז החל גשם שוטף שהבריח אותנו פנימה במהירות שיא. בדיוק כשסיימנו להכניס הכל פנימה הפסיק גם הגשם. נו טוב, מחר ננסה שוב להוריד גשם על האינדיאנים בהכנת חביתה וסלט.

3 תגובות:

Hadas אמר/ה...

Lets see some photos of your mobile palace...!

אנונימי אמר/ה...

היי,

נעים לשמוע שהכל מסתר אתם נהנים יחד.

ספרו עוד וכמובן עוד תמונות..
להשתמע!!

Unknown אמר/ה...

ביררתי עם ה - Tech Support, הם ביקשו ממני להסביר מהו ה - Business Case, ובכלל הם אמרו שזה בעיה ברכיב 3rd Party והם אפילו שוקלים להגדיר את העובדה שאת לא יכולה להיכנס לחשבון כפיצ'ר של אבטחת מידע ולמכור את עצמם ל - symantec.

בתור workaround הם יהיו מוכנים שתשתמשי בשירות אחר משלהם בינתיים.

זהו, לאחר שהוצאתי תסכול, אני מאחל לכם המשך מסע מוצלח. בינתיים נשמע בעל פוטנציאל לגדולות.

עדי.