יום שישי, 20 ביוני 2008

אז איך הכל התחיל

איך בעצם עלה על דעתינו לנסוע בקרואן לשלושה חודשים? ומאיפה האומץ? וכל הכבוד לכם - מגוון של תגובות שאנחנו מקבלים בשבועות האחרונים. אז הנה, מדריך מקוצר ל "איך עושים זאת". קודם כל - state of mind - החלטנו כי אנחנו רוצים חויה משפחתית ב easy. מי שמכיר את אפרת יודע ש easy זה מונח יחסי. אין הכוונה לרביצה חסרת מעש על החוף אבל בהחלט טיול עם אטרקציות ללא ריצה מטורפת בינהן.
אחרי שהחלטנו על טיול בקרוואן, קראנו כל כתבה ומכתב באתר מוטורהום וקיבלנו החלטה סופית על מסגרת הזמן - רכשנו את תוכנת הנווט streets&trips , קיבלנו מאבי ממוטרוהום יעוץ לגבי המסלול והתחלנו בדוקטורט לגבי האטרקציות, הקמפים, המרחקים, המחירים, כסאות הבטיחות הנדרשים, טלפונים נייידים ועוד ועוד. קיבלנו גם עצות טובות מיועצת הטיולים בממסי. באיטרנט יש מידע רב ומתברר כי יש בלוגים לא מעטים של מטיילי RV - באנגלית וגם קצת בעברית. נעזרנו לא מעט בבלוג של דוד פרנקל ולבסוף הזמנו קרוואן וטיסות. (גם) כאן המקום לשבח את השירות המצויין שקיבלנו משירלי ממוטורהום ומנעמה מאופיר טורס ר"ג, שבינתיים הפכה להיות "סוכנת הבית" - סוכנת הנסיעות אליה הפנינו את כל חברינו.
בעצת אבי, המסלול כולל בממוצע 150 מייל ליום , כאשר כמובן המילה בממוצע מחביאה גם ימים יותר ארוכים (עם הקצרים אין בעיה). התכנון ארך לא מעט זמן, בעיקר בשל ההנאה שלי לעסוק בזה.
ההתרגשות פה בעיצומה, הסידורים לקראת סיום ואפילו המונית כבר מוזמנת.
אז זהו, הדווח הבא יהיה כנראה מ"השטח". טסים עוד 3 ימים!

אין תגובות: