יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

Sirmione

אז כמו שהובטח בבקר, בילינו בבריכה המקומית ואכלנו ארוחת צהריים מפוארת מעשה ידיו של דני, ששוב קפץ לקצב המקומי שקיבל אותי בידידותיות רבה. בעוד הבנות ודני קופצות לבריכה (כבר הזכרנו איך הגר קופצת ושוחה, נכון?) יובל ואני נסענו למרכז קניות בעיירה קרובה שם יש חנות ספורט גדולה, תוך תקוה למצוא את מחבט הטניס הנכסף (יש דגם ספציפי שהפסיקו לייצר בארה"ב). בסביבוץ 17:00 יצאנו לכוון סירמיונה - כפר קטן בקצה לשון יבשה ממש בדרום האגם. במרכז ההיסטורי של הכפר הקרוי centro storico יש מבצר מרשים ביותר ועיר עתיקה מלאה בג'לטריות. הספר הפחיד שלא נמצא חניה אבל מצאנו גם מצאנו ושוב בירכנו על ההחלטה לטייל אחה"צ. גם הרוח נשבה קלילות והיה נעים ביותר. ביקרנו במבצר המרשים שיושב ממש על שפת המיים והנוף הנשקף ממנו מרהיב. אכלנו גלידה בג'לטריה המדהימה בכניסה, יובל קיבל מנה של שלושה כדורים וכל מי שעבר לידו חייך חיוך גדול. תמונות בהמשך.
זו הפעם הראשונה שאנו פוגשים מאסה של ישראלים, כנראה היה טיול מאורגן או משהו. כמובן שישראלית אחת ניסתה לקבל שני טעמים של גלידה במחיר של אחד כי היא רוצה רק חצי כדור מכל טעם וגם זה באנגלית מגומגמת ומביישת.
העיר העתיקה יפהפיה, מכל עבר נשקף האגם ובאמת אינסוף גלידריות מדהימות. הגלידה יקרה יותר מכל מקום אחר אבל לחלוטין היתה שווה את זה.
הילדים קפצצו וציחקקו בכל מקום, במיים ברווזים וברבורים ואוירה כללית של חגיגה.
קינחנו בפיצה כי איך אפשר בלי? ישבנו במסעדה ממש ליד המבצר ונהנינו מן הנוף.
המלצרים העבירו בינהם צחוקים ודאחקות כולל ריקוד לצלילי הזמר ששר ברחוב.
הגר הזמינה ספגטי בולונז ושאבה את הספגטים אחד אחד ישר מן הצלחת... לא הספקנו לצלם אבל תצטרכו לדמיין בעצמכם את הדבר המצחיק הזה.
ממליצים בחום לא לוותר על סירמיונה למרות האזהות של כולם על העומס ועל מחסור בחניה. ושוב ממליצים על מתווה טיול של ערב עת השמש לא יוקדת והאויר נעים.
לילה טוב מאיטליה!

אין תגובות: