יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

על הדירה שלנו

הדירה שלנו נמצאת בקומפלקס שבו גרים בעלי הבית ועוד מספר דירות נופש. כל הקומפלקס בנוי סביב חצר מרכזית בעלת דשא ומשחקים שונים לילדים כגון שולחן כדורגל, חצים וכו. מאחור יש בריכה קטנה ונעימה עם מיטות שיזוף, עוד משחקים לילדים (בננה וגלשנים לבריכה) שתי נדנדות, אזור לבר ביקיו , תרנגולות של בעלי הבית (לא מיועדות לברביקיו שלנו) והמון חומרים וכלים שמשמשים חקלאים. לבעלי הבית שטח חקלאי גדול ובו הם מגדלים הכל מהכל. טיול בשטח שלהם הניב את הרשמים הבאים: אגסים, תפוחים, ענבים, זיתים ועוד עצי פרי.
את הזבל מפרידים פה להמון סוגים ושכה אחיה אין לי מושג לפעמים איפה לשים מה. יש נייר, אורגני, פלסטיק, זכוכית, אלומיניום ,לחם וכל השאר. עכשיו תגידו לי: עטיפה של באגט מנייר שיש בה חלק מניילון שקוף (פלסטיק) לאן הולכת?

אנחנו נהנים לבשל ולהכין אוכל מהמצרכים המשובחים שיש כאן בכל סופר. רק שלכל שבת יש מוצאי שבת ובגלל שאין כאן מדיח כלים מוצאי השבת די ארוכה... בכל זאת, זה מזכיר לכולנו את ימי הקמפים באמריקה והכיף גדול.
היום הבנות היו בברכה ודני ויובל צעדו לקצב הכפר וחזרו עם שניצלים (מוכנים כבר בפירורים) וצלעות טלה ואושר גדול כח הקצב נראה כמו קצב בסרטים ובירך אותם בבונז'ורנו רם ביותר.
הנה כמה תמונות משמחות של אוכל:
From 2011-08-02


From 2011-08-02








הברזים בדירה שלנו לא עומדים בשום תקן. נראה כי בחלק מהמקומות פשוט הרכיבו הפוך את האינטרפוץ. לעומת זה גם המדרגות לא עומדות בשום תקן, לתשומת לב קוראינו האדריכלים ומעצבי הפנים.

אין תגובות: