יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

יום בפארק

הוחלט היום להישאר בפארק.
חלק גדול מהזמן העברנו ב Action factory שחוץ מאקשן מייצרת גם הרבה הוצאות להורים. המון המון מכונות משחק שכל אחת מהן עולה רק יורו או רק שניים או רק חמישה. יובל התיש את הדס במשחק פינגפונג אינסופי והבנות הקטנות קיפצצו והתגלשו בפינת המשחק לילדים. בשלב מסויים הן הצטרפו לפעילות ה Kids club שהוגדרה כ kids parade והסתברה כשעת סיפור בהולנדית ופעילות הקשורה בסיפור. הסיפור היה "הזחל הרעב" כך שהבנות הסתדרו והבינו מה קורה, אח"כ כל ילד קיבל מצחיה עם פרפר והלכו בצעידה מסודרת לחפש פרפרים בחוץ. על חלק מהעצים היו מודבקים פרפרים גדולים מפלסטיק וכך כולנו מצאנו פרפרים... בדרך נכנסנו גם לפינת החי ושאלנו את חמורים והחזירים אם הם ראו פרפרים. הם ענו כמובן בהולנדית.
בסוף מצאנו את הפרפרית המלכה וחזרנו למועדון לקבל מרשמלו ועוגיות ולחגוג את הסיום של הפעילות הפתטית הו.
בכל אופן הגר נהנתה מאוד כי שרו ורקדו וגם כי היא נתנה יד למלכה (אמא זו המפעילה שעכשיו מחופשת למלכה ומקודם היא התחפשה לנסיכה).

בפינת החי הגר לטפה כל דבר שזז ובעיקר את החזירים. לנו זה חדש כי בפינות החי בישראל אין חזירים. הם היו מצחירים מאוד ועשו קולות של חזיר (אבל לא היו ורודים).

במיטב המסורת של נעליים רטובות להגר הגר הצליחה להעיף לתעלה את אחד הסנדלים שלה (מהמרפסת של הדס). דני הצליח לדוג אותו עם מגב. תודה לנמרוד שעשו סנדלים שצפים.

מחר צפוי גשם רציני ולכן בבקר בטח נלך לבריכה.
לצהריים עשינו בוקינג לילדים הגדולים לקיר הטיפוס (שעה של פעילות) ולאומגה.
הקטנות תצטרכנה שוב לקפץ ולגלוש וגם לשחק הוקי אויר על חשבון ההורים.
ממש מבאס שאפילו אי אפשר לרכב על אופניים במזג האויר הזה. צפון אירופה זה לא בשבילי.
החופשה הבאה תהיה באיטליה או ספרד או דרום צרפת.

2 תגובות:

אבי אמר/ה...

תזכירו איזה פארק זה ?

Danny אמר/ה...

De Eemhof parc center