יום שבת, 21 באוגוסט 2010

הטיסה

תחשבו על טיול משפחות באוטובוס, כאשר לכל משפחה יש לפחות 3 ילדים.
ככה נראתה הטיסה שלנו.
מלבד איחור של שעתיים ארקיע לא הצליחו להושיב אף משפחה ברצף טריטוריאלי. כולם טיילו כל הזמן אל הילדים שלהם או אל ההורים שלהם.
דיילת הקרקע אמרה לי שכל המטוס מלא במשפחות עם ילדים קטנים שאצל רובן האמא עם שם משפחה אחר משל שאר המשפחה ולכן הם לא זיהו שאלו משפחות. תירוץ עלוב. הרי כל משפחה הזמינה יחד, אולי כדאי להתחשב במספר הזמנה?
למרות האוירה המאוד דינמית (דרך עדינה לתאר המולה) ולמרות חסרונה הניכר של מערכת בידור כלשהי עברנו את הטיסה ברוח טובה. הגר בחרה לשבת ליד נועה, יובל ישב ליד דני שורה מאחוריהם ואני ישבתי לי בדד עוד שורה מאחuר ובאלכסון. נועה עזרה להגר עם האוכל ובסך הכל הגענו בשלום.
מה רבה היתה אכזבתנו כשהגענו לדלפקי השכרת הרכב וגילינו שהיחיד שעמוס לעייפה הוא הדלפק שלנו. בערך חצי מהמטוס רכש את הדיל שלנו: טיסה בארקיע, רכב בסיקסט ושבוע בפארק שלנו.
אחרי המתנה ארוכה הצלחנו להגיע לדלפק ואז התברר שנגמרו מכשירי ה GPS. יכולנו לקחת פורד פוקוס בלי GPS או BMW עם ,GPS מובנה אבל באגז יותר קטן. התלהבנו מהאפשרות לנהוג ב BMW חדשה והלכנו על זה.
ה GPS מצויין, הרכב נוסע חלק להפליא, אבל בגלל שהבגאז' קטן כולם חוץ מהנהגת נסעו עם תיקים על הרגליים ומתחתם. ממש לא נוח.
מזל שהנסיעה ארכה רק שעה כי כולם כבר היו על סף פיצוץ.
הגענו לכפר ומזל שהדס ופרנק הגיעו כשעה לפנינו וכבר "עשו סופר". הכפר ענק ונמצא בתוך יער טבעי. בין הבתים יש תעלות מיים עם ברווזיםהמרפסת שמרעישים די הרבה לשמחת הדור הצעיר. להדס ופרנק יש וילה נהדרת שהמרפסת שלה נמצאת ממש מעל המיים.
לילה טוב, אנחנו עייפים אחרי שיום שלם ממש לא עשינו כלום.

אין תגובות: