יום שבת, 21 באוגוסט 2010

שבת בפארק

נועה ואפרת כרגיל התעוררו מוקדם והלכו לסופר שבכפר לרכוש מצרכים. כל השאר קמנו לקול קריאות הברווזים ויחד הלכנו לוילה של הדס ופרנק לאכול ארוחת בקר.
אח"כ אספנו את האופניים שהזמנו מבעוד מועד וכצפוי היתה בעיה עם אופניים להגר. בהולנד, ילדים בגילה כבר מזמן לא נוסעים עם גלגלי עזר. בסוף הסכימה לקחת אופניים קטנים יותר עם גלגלי עזר, אחרי ששכנענו אותה שלמרות שיש עליהן פו הדוב אף אחר מהגן לא יצחק עליה כי הגן בישראל ולא בהולנד.
את שאר היום בילינו בעולם המיים שבכפר - פארק מיים משגע עם מגלשות, בריכת גלים ושמחות לרוב - כולן מקורות תחת כיפה גדולה שבה מזג האויר, איך לאמר, חם ולח.
יובל ודני נסעו לטיול אופניים מחוץ לכפר והצטרפו לבריכה מאוחר יותר.
אחר הצהריים יובל ואמא רכבו על האופניים לצד השני. יש כאן שבילי אופניים סלולים בטבע, בין שדות ועצים, ליד הים ובעיקר בין ארנבות וברווזים. יובל הצטער שאין כאן עוד חיות כו דובים או לפחות אילים או צבאים, אולם עד כה לא התגלו.
רשת שבילי האופניים משולטת כיאות ואנחנו רכבנו עד העירה הקרובה וחזרה. יובל מעריך בכ-20 ק"מ, אני מעריכה בכ-16 ק"מ אבל כך או יצא שאני לא כזאת פארשית למרות שאני אמא ולמרות שאני כמעט בת 45. ייאמר לזכות הולנד שהכל שטוח ונורא כיף לרכב, גם אם לעיתים יש רוח חזקה שמקשה.

מאוחר יותר הילדים הלכו עם האבות למתחם האקש'ן שלא לגמרי ברור לנו ממה היה שם. הקטנות ליטפו המון חיות בפינת ליטוף והחיות האהובות על הגר הן: גדי חמוד וסייח של פוני, שהם די דומים אבל הגדי יותר קטן.

הפארק גדול אך שקט ומצוייד בכל טוב. נראה שאפשר להישאר כאן שבוע שלם מבלי לצאת ועדיין להנות. יש מרכז ספורט ימי שנבדוק בהמשך, בעיקר את הקייקים שמשכירים בו, בכפוף למצב הרוח.

2 תגובות:

נורית אמר/ה...

רוצים תמונות!

Efrat אמר/ה...

דני אומר: תחפשו באינטרנט...
אין לו כח לטפל בזה.