יום ראשון, 31 ביולי 2011

יום ראשון

יומולדת שמח לסבתא מיכל!
קמנו לנו לאיטנו, ללא שעון. הכנו ארוחת בקר במיטב המסורת של הקמפים באמריקה: סלט פירות מגוון וצבעוני. תמונות תעלינה בהמשך - הקשר לאינטרנט פה איטי ביותר וקשה לנו להעלות תמונות.
האחוזה שבה אנו גרים פשוט יפהפיה. על המרפסת ליד הדירה שלנו יש שולחן עץ ארוך עם שני ספסלים שם אנו אוכלים את ארוחת הבקר ואת ארוחת הערב ופה אנו גם כותבים עכשיו את הבלוג שלנו.
לכבוד יום ראשון כל פעמוני הכנסיות דינדנו בעוז והרגשנו לגמרי חגיגיים.
נסענו לחוף הקרוב אלינו, חוף הקרוי piaggia romantica כלומר חוף רומנטיקה. זאת לא לפני שעברנו שוב בסופר, כי למרות הקנייה הענקית אתמול נשארנו בלי מצרכי בסיס כמו לחם (ונייר טואלט). החניה בחוף עולה יורו לשעה כמו בכל המקומות בהם ביקרנו עד עכשיו. החוף הוא חוף צר ביותר ומלא חלוקי נחל. כל המקומיים יושבים או שוכבים על מזרון קטן מכוסה במגבת ורק אנו הרגילים לחופי חול הבאנו מגבות בלבד. המיים קרים ועליהם בבלאגן איטלקי מקסים הרבה סירות, ילדים, מבוגרים, ברבורים וברווזים. שכרנו סירת פדלים שיש עליה מגלשה - כלומר מפדלים לעמוקים ואז מטפסים על המגלשה וגולשים לים. לאחר שהחזרנו את הסירה ראינו 3 נשים אפריקאיות שמוכרות תיקים ועושות צמות בשיער. נועה התלבטה קצת אולם החליטה ללכת על זה. כשעה אחרי היא יצאה עם צמות קטנות כל הראש והגר עם ראסטה אחת. הבנים שכבר היו רעבים הלכו להביא פיצות מהפיצריה הקרובה וישבו לאכול על החוף. ואז הלכו להביא עוד אחת כי עד שגמרנו עם הצמות הם כמעט גמרו עם הפיצות...
עוד קצת מיים והופ חזרה לאוטו. לא לפני שאכלנו גלידה/קרפ עם שוקולד על הדרך.
חזרה לאחוזתינו החביבה casa casanouva הנמצאת ברחוב casanouva 2 בכפר Raffa.
פה רצנו מהר לבריכה (כבר היינו עם בגדי ים) והתלהבנו מהשחייה של הגר. בתחילת הקייץ שחתה רק עם מצופים ולאחר סיום קייטנת השחייה היא קופצת לעמוקים ומסתדרת מצויין.
עכשיו, שעת אחר צהריים - מעדכנים את הבלוג, אומרים שלום לחברים בפייס בוק ויוצאים תיכף לטיול אופניים בשדות של בעלי הביית שלנו.
כאמור - מקוים שנצליח להעלות תמונות בקרוב.
משפחת זאנה - אין כמו GPS. אם תרצו את שלנו - היא בשמחה תחזור לאיטליה.

אבי אמר/ה...

איזה כיף... חבל שהאינטרנט לא יכול להעביר ריר... GYPSI שלי כבר מתרגל באיטלקית...