יום ראשון, 6 במאי 2012

הטיסות הביתה

שוב קמנו בבקר, יצאנו עם נהג מונית חביב לשדה התעופה, נפרדנו מהמזוודות במהירות בכות ה check in שנעשה באינטרנט, נסענו ברכבת הפנימית לטרמינל הנכון ו... הודעה: בשל בעיות מזג אויר בניו ארק המטוס הנכנס מאחר ב 25 דקות ולכן גם הטיסה היוצאת תאחר. בכמה? לפחות 25 דקות ולא יודעים כמה. מבטיחים לכם שנתאמץ שתגיעו לטיסות ההמשך שלכם שגם הן בטח מתעכבות לצאת מניו ארק בגלל מזג האויר... טוב, אין מה לדאוג, יש לנו כמעט 3 שעות בניו יורק. אז כדי לא לסבול יותר מדי הלכתי ל Massage bar. כסא מסז' עליו עושים עיסוי של 15 או 30 דקות. 15 דקות של עיסוי גב לפני טיסה זה דבר מעולה ורעיון מצוין! המעסה היתה בחורה אריתראית שיש לה בני משפחה שברחו לארץ. השוינו שמות אבל אף אחד מהם לא סטודנט שלי.
הטיסה יצאה בדיוק באיחור של 25 דקות והגיעה לניו ארק כאילו לא היה איחור. לידי ישב כומר מטרינידד טובגו שנשא תפילה להגעתנו בשלום טרם ההמראה ותפילת תודה עם הנחיתה. הצלחתי אפילו לעבוד בטיסה (בכל את, אחרי שבוע העבודה נערמת ושמחתי להוריד קצת מן העומס הצפוי עם הנחיתה).
בניו יורק שתינו ואכלנו, טענו את המחשב והטיסה כמעט יצאה בזמן. ישבנו במטוס כ 20 דקות וחיכינו ל 3 נוסעים שהטיסה שלהם מסן פרנסיסקו איחרה.
השירות היה טוב, האוכל בהחלט סביר וכמו כמעט בכל טיסה שלי: is there a doctor on the plane?
תינוקת שישבה לפני הקיאה והראתה סימנים של קשיי נשימה. לשמחתנו הרופאה שהיתה על המטוס היתה רופאת חדר מיון (בארה"ב ו התמחות: emergency doctor) , היא אשרה להמשיך לטוס והתינוקת התאוששה יפה.
הבנות המתוקות שלי כתבו לי מכתב טיסה לכל חלק בטיסה: בכל פעם אחרי ההמראה פתחתי מעטפה נוספת בה כתוב כמה הן מתגעגעות אלי וכמה הן שמחות שאני כבר בדרך הביתה.
כולם חיכו לי בשדה (על אף התוכנית שלא יעשו כך), קיבלתי המון נשיקות וטוב לחזור הביתה!
ולסיכום: נסיעה מוצלחת מבחינה מקצועית, מהנה מבחינה חברתית ויומיים חופשה נחמדים במיוחד. ממליצה!

תמונות תעלינה בהמשך, בשביל אלה שלא יכולים לקרוא ספר בלי תמונות (אלדד כבר אמרתי?)

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אף פעם לא חשבתי על הרעיון של עיסוי לפני טיסה, אבל דווקא אני חושבת שאחרי טיסה זה יותר קריטי, לא?
מסכנה הקטנטונת, אני לא יכולה לדמיין את הילדה שלי עולה למטוס. בתור התחלה אי אפשר לנתק אותה מלראות שוב ושוב בפרקים חוזרים של הסוד של מיה, אבל גם אם הייתי מצליחה אני לא חושבת שהיא היתה מסתדרת במטוס.