יום שני, 30 באפריל 2012

יומיים בסיאטל

כל כך עסוקה שדילגתי על יום, תצטרכו לסלוח. אתמול (יום ראשון) נפגשתי לצהריים עם חברים בריטים שלא פגשתי מזה שלוש שנים. בפעם הקודמת נפגשנו בלונדון: בראדלי גר בלונדון, בן היה רווק. הפעם בראדלי גר בסיאטל, בן נשוי עם תינוקת וכבר עבר מלונדון לסיאטל וחזרה לאנגליה. רק אלוהי ה reunions הפגיש את כולנו בסיאטל לארוחת צהריים: בראדלי ושני בניו, בן אשתו והתינוקת (ביום הולדתה הראשון) ואני. נחמד כמה מהר מתחברים שוב. נחמד להיות עם מקומיים שיודעים לאן כדאי ללכת ומה כדאי להזמין...
אח"כ נסעתי לדאוןטאון ונפגשתי עם נעמי ודנה שהסתובבו כבר מן הבקר. ראינו את הספייס נידל, אבל היה כל כך אביך שהחלטנו לא לעלות. ראינו את שוק הדגים, אכלנו clam chowder" הסתובבנו בין החנויות וחזרנו באוטובוס בדיוק בזמן למלון כדי לצאת לארוחת ערב עם כל החבורה.
היום קמנו לפנות בקר, נפגשנו ב 7:15 בלובי ונסענו לקמפוס מיקרוסופט. קמפוס מרשים ביותר. את כל היום בילינו במרכז המבקרים המתוקתק והיעיל שלהםץ לכל אחד חיכה תג עם שם ובחדר חיכתה ארוחת בקר חביבה. לאורך כל היום שמענו הרצאות מרתקות. כל שעה ורבע התחלף מרצה (קשה אבל שווה את זה!) וגם מלאי הקפה/תה/שתיה קלה/כיבודים/ארוחות רוענן ביעילות שקטה. ביקור מגניב במיוחד במעבדת החדשנות וביקור מרשים עד כדי קנאה במרכז האבטחה העולמי (כזה שמאבטח אנשים ומשרדים של מיקרוסופט). לו היה לנו חצי מזה בשריפה בכרמל מצבנו היה טוב לאין ערוך. יום עמוס מידע וחויות אולם מרתק ופורה.
מחר שוב יום עמוס במיקרוסופט.
מזג האויר מאיר לנו פנים - עד כה יבש ואפילו השמש מציצה לפעמים. העיר יפה, נקיה וונעימה עד מאוד. התחושה היא של בטחון אישי . אפילו הסצינה הקולינרית פה משובחת ועולה לאין שיעור על האוכל האמריקאי המקורי שפגשנו בטיול הקרוואן בחוף המערבי. בכל זאת עיר גדולה עם קלאסה!